جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از ورود سرمایه گذاران در ایجاد ایرلاین، تجارت فرودگاهی، خرید هواپیما، CIP و هتل فرودگاهی به صورت ویژه حمایت می کنیم

فرودگاه لارستان برای ارائه خدمات ایده‌آل به مسافران با اشتیاق از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند. به گزارش میلاد لارستان  امین اله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان  با ییان اینکه…

فرودگاه لارستان برای ارائه خدمات ایده‌آل به مسافران با اشتیاق از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند. به گزارش میلاد لارستان  امین اله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان  با ییان اینکه در این  زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت : فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی برای سرمایه‌گذاری آمادگی و بستر لازم را دارد و هر مشارکتی که منجر به ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات مدرن برای گردشگران و مسافران شود، از آن استقبال خواهیم کرد.

وی بیان داشت: فرودگاه‌ لارستان در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه زیرساخت انجام داده و آماده پذیرش سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فرودگاهی نظیر هتل فرودگاهی،CIP, صرافی، تجارت الکترونیک فرودگاهی ، تاسیس ایرلاین و خرید هواپیما ، ایرتاکسی است.

صولتی با تشریح وضعیت جغرافیایی و جمعیتی لارستان  اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های برجسته این منطقه موقعیت جغرافیایی است که می‌تواند کریدور ارتباط مناطق جنوبی به نقاط مختلف کشور باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از ورود سرمایه گذاران در ایجاد ایرلاین، تجارت فرودگاهی، خرید هواپیما، CIP و هتل فرودگاهی به صورت ویژه حمایت می کنیم”

  1. ناشناس گفت:

    چرا اموزشگاه خلبانی را تعطیل کر ید؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین