شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد

رشد 10 درصدی درآمد جمع آوری صدقات در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از رشد ۱۰ درصدی درآمد صدقات در چهار ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه در سال گذشته خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از رشد ۱۰ درصدی درآمد صدقات در چهار ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان صدقات و نحوه مصرف آن اظهار داشت: تمامی این وجوهات در داخل شهرستان لارستان مصرف و طبق قوانین خاص خود در سر فصلهای ویژه استفاده می شود.

وی ضمن قدردانی از اعتماد شهروندان نیک اندیش لارستانی به کمیته امداد، افزود: مردم نوع دوست لارستانی در چهار ماهه اول سال جاری مبلغ ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به چهار ماهه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کمیته امداد لارستان در پاسخ به نحوه مصرف صدقات جمع آوری شده، تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصلهای درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و ساختمان مددجویی، امور فرهنگی و آموزش و به صورت متفرقه در سرفصلهای در راه ماندگان، کمک های موردی جهت عمران، درمان، فرهنگی و آموزش و سفر های زیارتی هزینه می شود.

دلاور یادآور شد: در هزینه کرد این مبالغ، مناطق محروم در اولویت قرار دارند که حدود ۵۵% این صدقات در مناطق محروم و روستایی هزینه می شود.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین