یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مراسم اهدای کمربند تکواندوکاران لارستانی برگزار شد

پس از قبولی چهار تن از تکواندوکاران لارستانی در آزمون ارتقای کمربند قرمز به مشکی دان یک و دان ۲ به ۳ کشوری که توسط کمیته آزمون فدراسیون تکواندو جمهوری…

پس از قبولی چهار تن از تکواندوکاران لارستانی در آزمون ارتقای کمربند قرمز به مشکی دان یک و دان ۲ به ۳ کشوری که توسط کمیته آزمون فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، مراسم اهدای کمربند برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان،  سلمانپور رئیس سابق هیئت تکواندو و جانشین سپاه ناحیه لارستان، اسدی رئیس هیئت تکواندو لارستان، مظفری مربی و داور لیگ کشوری و شماری از پیشکسوتان جامعه تکواندو لارستان که در خانه تکواندو شهر لار برگزار شد، کمربند تکواندوکاران لارستانی اهدا شد.

در ابتدای برنامه استاد مظفری با بیان خیر مقدم و خوش آمد، مراسم را با خلاصه ای از چگونگی فرآیند آزمون‌ها که شامل ۷ مرحله می‌شد شروع کردند؛ سپس استاد سلمانپور با اشاره به پیشرفت چشمگیر تکواندو لارستان بعد از سال ۹۰ به ارائه تاریخچه ای کوتاه از تکواندو لارستان پرداختند و در ادامه، طیبی با تقدیر و تشکر از هیئت تکواندو، با تغییر نگرش ورزش لارستان و برنامه ریزی‌های اداره جهت ۱۰ سال آینده، قول حمایت از همه ورزشکاران رشته ها را نوید دادند.

سپس استاد اسدی گزارش عملکرد هیئت تکواندو در سال ۹۵، به خصوص وقایع مهم مرداد ماه را تشریح کردند و در ادامه طیبی به همراه سلمانپور، اسدی و مظفری، کمربندهای جدید را به قبول شدگان آزمون‌ها اهدا کردند. در خاتمه نیز، عکس یادبود گرفته شد.

خبرنگار: روابط عمومی هیئت تکواندو لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین