یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دومینو بازان جنوب فارس به لارستان می آیند

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات دومینو در لارستان از برگزاری این مسابقات با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های جنوب فارس به میزبانی شهر لار خبر داد. به گزارش میلادلارستان، فرزام شمس…

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات دومینو در لارستان از برگزاری این مسابقات با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های جنوب فارس به میزبانی شهر لار خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، فرزام شمس بابیان اینکه سومین دوره مسابقات دومینو جنوب فارس به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود، اظهار داشت: در سال‌های گذشته این مسابقات در سطح شهرستان بود که بنا به برنامه‌ریزی‌های مقررشده از امسال سطح مسابقات گسترش می‌یابد و در حیطه شهرستان‌های جنوب فارس برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مسابقات دومینوی امسال با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های خنج، جهرم، گراش و لارستان برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد تیم‌های شرکت‌کننده به بیش از ۲۵ تیم برسد.

دبیر اجرایی مسابقات دومینو در لارستان زمان ثبت‌نام در این دوره از مسابقات را ۱۵ تا ۲۰ مردادماه جاری اعلام و تصریح کرد: در مجتمع آموزش عالی لارستان، پشت مسجد خدیجه کبرا، دبیرخانه انجمن فرهیختگان قرار دارد.

وی بابیان اینکه کلاس آموزشی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مردادماه جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد شورونشاط و انگیزه میان جوانان و خانواده‌هاست.

شمس یادآور شد: سومین دوره این مسابقات در رده سنی آزاد و به شکل انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

این مسؤول در پایان اضافه کرد: این دوره از مسابقات از طرف انجمن فارغ‌التحصیلان مدارس نمونه دولتی لار با همکاری مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین