جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
در درخواست های مردمی بخوانید...

از درخواست های مکرر به راهنمایی و رانندگی تا کنایه های تند به شرکت سیمان لارستان

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.
همچنین بنا بر قول قبلی درخواست های قبلی را نیز پیگیری می نماییم.(پیگیری دوم)

۱) لطفا سری به خیابان فرهنگ ۱۴بلوک اول بزنید تا وضعیت آسفالت و پیاده رو ناهموار و جداول خاکی را از نزدیک ببینید.  چند سال پیش در زمان شهردار قبلی پیگیری صورت گرفت اما ترتیب اثر داده نشد(قابل توجه شهرداری محترم لار)

۲) خواهشا به وضع بیمارستان رسیدگی نمایید. چرا همه  برای زایمان به  گراش و شهرهای اطراف مراجعه می کنند؟مگر لار امکانات ندارد ؟ چرا مسئولین پیگیری نمی کنند؟شاید خدمات دهی ضعیف است. (قابل توجه بیمارستان امام رضا(ع) لار و دانشکده علوم پزشکی لار)

۳) بلوار فرودگاه در ابتدای میدان صحبت لاری بسیار خطرناک میباشد و درختان در ابتدای بلوار مانع دید راننده است و عدم وجود سرعت گیر موجب سردر گمی رانندگان می شود (در اینکه در ابتدای میدان حق تقدم با کدام راننده می باشد). لطفا رسیدگی نمایید. (قابل توجه راهنمایی و رانندگی لارستان)

۴) سرعت گیر جلو بانک ملی لار نو به سمت شهر قدیم به کجا انجامید؟(قابل توجه راهنمایی رانندگی لارستان)

۵) مدیر عامل شرکت سیمان لارستان از سکوت لاری ها سو استفاده میکند. مدیری که بخاطر فروش پایین تعدیل نیرو صورت می دهد، ضعف مدیریت خود را نشان می دهد. در این زمینه  راههای بهتری هم هست که از این بحران خارج شود. یکی از این راهکارها گرفتن یک بازاریاب خوب است  که بتواند شرکت را از این وضعیت خارج سازد(قابل توجه شرکت سیمان لارستان و شخص مهندس میرسپاسی)

۶) اداره کل راه شهرسازی لارستان اگر قدری توجه خود را به بخش مرکزی لار خصوصا جاده روستای چاه نهر به شهر فدامی داراب معطوف کند و درخواستی که مدتهاست مردم آن منطقه از مسوولین اداره کل راه و شهرسازی و نماینده محترم مجلس و فرمانداری لارستان داشته اند، متشکر می شویم.  ظاهرا بازدیدهایی هم صورت گرفته ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم اظهار بی اطلاعی میکند. این بی خبری مهاجرت عده زیادی از اهالی روستاهای منطقه را به شهرستانهای همجوار بدنبال داشته است . (قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان و مدیرمحترم راه روستایی اداره کل)

۷) شرکت سیمان تا کی میخواهد از سکوت سهامداران سوء استفاده کند و حقشون را پرداخت نکند. البته شرکت سیمان برای بعضی ها بد نیست.من سهامدار فقط اسمی در  کارخانه دارم( قابل توجه شرکت سیمان لارستان)

۸) سامانه ۱۴۱ اطلاعات اداره راه لارستان اکثر اوقات قطع است. لطفا پیگیری نمایید.(قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

======
    پیگیری دوم

  1. سرعت گیر سي متري فرمانداري چی شد؟>>> اداره راهنمایی و رانندگی
  2. آسفالت محله كهويه ورودي شهرك محمدرسول ا…(ص) چی شد؟>>> شهرداری لار
  3. گازرسانی شهرک اندیشه چی شد؟>>> شرکت گاز (اداره گاز لارستان در این مورد پاسخ داده است: لینک پاسخ)
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین