شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور استاد غریب نواز

برگزاری محفل اُنس با قرآن در حسینیه اعظم شهر لار+پوستر

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید شاکری لارستان از برگزاری محفل اُنس با قرآن در حسینیه اعظم شهر لار با حضور استاد عبدالحمید غریب‌نواز قاری بین‌المللی قرآن خبر داد. اسحاق شاکری…

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید شاکری لارستان از برگزاری محفل اُنس با قرآن در حسینیه اعظم شهر لار با حضور استاد عبدالحمید غریب‌نواز قاری بین‌المللی قرآن خبر داد.

اسحاق شاکری در گفتگو با میلادلارستان از برگزاری آیین پایانی سومین دوره غیرحضوری حفظ موضوعی آیات قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در قالب ویژه‌برنامه محفل اُنس با قرآن و اهل‌بیت(ع) در آستانه میلاد سراسر نور امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه معنوی قرآن کریم و تأثیرات آن در بُعد زندگی دنیوی بشریت، افزود: قرآن کریم، سرچشمه گرفته از درگاه خداوند متعال توسط پیامبر خاتم(ص) برای هدایت و راهنمایی انسان در این دنیای پیچ‌درپیچ فرستاده شده است.

وی با برشمردن برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای محفل اُنس با قرآن و میلاد امام رضا(ع)، تصریح کرد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرائت مجلسی قرآن کریم، مولودی‌خوانی، اجرای مسابقه، اجرای گروه سرود طه و اهدای جوایز ازجمله برنامه‌های این شب معنوی است.

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید شاکری لارستان بیان کرد: مهمان ویژه این برنامه، قرائت قرآن کریم توسط استاد عبدالحمید غریب‌نواز از قاریان برجسته بین‌المللی و لارستانی قرآن کریم است.

شاکری بابیان اینکه این مراسم ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه ۲۰ مردادماه جاری در جوار مرقد مطهر حضرت آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) در حسینیه اعظم شهر لار برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسماعیل شاکری و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) و کانون قرآن شهید مهدی نصیری‌لاری به اجرا در خواهد آمد.

quoran in lar

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین