شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دکتر واعظی در جهرم چه گفت؟

 وزیر ارتباطات درسخنانی در جهرم گفت: در این دولت همه تلاش بر این است که ارزش های اسلامی اجرا شود و امنیت و ثبات در کشور وجود داشته باشد.  محمود…

 وزیر ارتباطات درسخنانی در جهرم گفت: در این دولت همه تلاش بر این است که ارزش های اسلامی اجرا شود و امنیت و ثبات در کشور وجود داشته باشد.  محمود واعظی شامگاه پنجشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم  اظهار کرد: پنج میلیارد تومان بودجه به ایجاد اشتغال در حوزه ی Ict استان فارس اختصاص داده شده است و شهرستان جهرم در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام باید تکمیل شوند، افزود: پروژه آبرسانی، پروژه جاده شیراز – جهرم – لار، پروژه بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابه جهرم از پروژه های مهمی هستند که باید کمک کنیم تا به پایان برسند. واعظی پس از مهم تلقی کردن مسئله اشتغال پس از مسئله آب، گفت: موضوع معیشت و مسئله اشتغال یکی از دغدغه های دولت یازدهم است.
به گزارش میلادلارستان و به نقل از مهر، واعظی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان جهرم یکهزار و ۲۰۰ شهید تقدیم جنگ تحمیلی کرده است، گفت: وجود بزرگانی از جمله مرحوم آیت الله شب زنده دار، مرحوم آیت الله حق شناس و مرحوم آیت الله آیت الهی برای این شهر موهبتی بزرگ است. وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی متدین است، افزود: در این دولت همه تلاش بر این است که ارزش های اسلامی اجرا شود و امنیت و ثبات در کشور وجود داشته باشد. وزیر ارتباطات در پایان گفت: ماموریتی از جانب دکتر روحانی به من محول شده آن هم رساندن سلام ویژه ایشان به امام جمعه محترم جهرم، مسئولان شهرستان و مردم وفادار و متدین جهرم است که امیدوار هستم ماموریت خود را به نحو احسن انجام داده باشم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دکتر واعظی در جهرم چه گفت؟”

  1. 1 گفت:

    پروژه های بزرگ مال جهرم و شیراز بودش و چیزای الکیش مال لار
    متاسفم برای نماینده و مسئولین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین