شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

لارستان به شبکه ملی اطلاعات پیوست

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از اتصال لارستان به‌عنوان سومین شهرستان در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از اتصال لارستان به‌عنوان سومین شهرستان در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، جمشید جعفرپور در جلسه شورای اداری امروز که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، با اشاره به اینکه وسایل ارتباط‌جمعی یکی از ضروریات زندگی مردم شده است، اظهار داشت: به دلیل اشتغال جمع بسیاری از مردم مناطق لارستان، خنج و گراش در خارج از کشور باید بستر پایدار برای ارتباط کامل در این شهرستان‌ها فراهم شود.

وی با ابراز خرسندی از مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منطقه لارستان، افزود: پیوستن لارستان به شبکه ملی اطلاعات به‌عنوان سومین شهرستان در استان فارس اثرات مثبتی را در زندگی مردم می‌گذارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از تکمیل شبکه فیبر نوری در این شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: امید می‌رود با اهتمام مسؤولان این استان و کشور خدمات مثبتی از سوی دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش ارائه شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین