پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

آنچه نجیب زاده در همایش کارآفرینی گفت

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به اهیمت دستیابی به علوم و امکانات جدید، گفت: افزایش تولید و ایجاد اشتغال با علم و امکانات سنتی محقق…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به اهیمت دستیابی به علوم و امکانات جدید، گفت: افزایش تولید و ایجاد اشتغال با علم و امکانات سنتی محقق نمی شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده، در همایش “کارآفرینی، اشتغال و توسعه” که پیش از ظهر امروز با حضور سرمایه گذاران، شهرداران شهرهای ۸ گانه لارستان، نخبگان، تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید، با بیان ظرفیتهای لارستان برای سرمایه گذاری و کارآفرینی، اظهار داشت: امیدواریم نتایج و بحث های این جلسه، ادامه دار باشد و با پیگیری به عرصه عملیاتی ختم گردد.

وی با تأکید بر پرهیز از تصمیمات آنی و احساسی، افزود: می بایست در انجام کارها با برنامه ریزی و تدبیر وارد شد تا بتوان با امید و محکم به دنبال انجام کارهای اصولی با پشتوانه علمی بود.
معاون استاندار فارس، با ابراز تأسف از بروز پدیده خشکسالی در تمام کشور و منطقه لارستان، تصریح کرد: در دنیای کنونی، دیگر امکان کار به صورت سنتی وجود ندارد و اگر بخواهیم بطور سنتی در عرصه های مختلف وارد شویم، قطعاً از رقبا عقب خواهیم افتاد.

وی با اشاره به وجود شهرکهای صنعتی و شرکت های مستقر در لارستان، خاطر نشان کرد: برای موفقیت در سرمایه گذاری ها می بایست، به تعقل، بازاریابی و غیره مبادرت ورزید و با توجه به سرعت بالا در علم و فناوری، باید از سنتی بودن به سوی علم روز و مدرن سوق دهیم.

فرماندار ویژه لارستان مهمترین مولفه موفقیت را، تعقل و برنامه ریزی دانست و عنوان داشت: هدف از برگزاری چنین همایش هایی، ایجاد جرقه و به فکر واداشتن سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و نخبگان برای شروع بکار حرکت به سمت اشتغال زائی و رقابت اقتصادی فراهم شود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین