پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

وحدت مسلمانان شیعه و سنی در جنوب فارس، الگوی کشور است

امام جمعه  اوز  گفت:رهبرمعظم انقلاب درباره وحدت مسلمین فرمایش هایی کرده اند و مردم جنوب فارس با توجه به این منویات،با وحدت شیعه و سنی توانسته اند الگوی کشور باشند….

امام جمعه  اوز  گفت:رهبرمعظم انقلاب درباره وحدت مسلمین فرمایش هایی کرده اند و مردم جنوب فارس با توجه به این منویات،با وحدت شیعه و سنی توانسته اند الگوی کشور باشند.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده  در شورای اداری ب اوز افزود:کشور ایران درسایه رهبری آیت الله خامنه ای و مدیریت دولت تدبیر و امید در دنیا ازثبات وامنیت ویژه ای بر خوردار است ولی کسانی بدون آگاهی ویا در اثرغفلت باعث خدشه دار شدن وحدت می شوند.

وی ادامه داد:در یک برنامه تلویزیونی به مسلمانان اهل سنت توهین شد که این کار محکوم است. قاضی زاده ضمن تشکر از تشکل نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی و نماینده لارستان، خنج وگراش درمجلس شورای اسلامی که با انتشار بیانیه این حرکت رامحکوم کردند و سپاس از صدا و سیما که رسما عذر خواهی کرده است، خواستار تکرار نشدن آن در رسانه ملی شد.

مهران مدیری مجری برنامه طنز دورهمی در شبکه نسیم سخنانی گفت که برخی مسلمانان اهل سنت آن را توهین به اصحاب رسول الله دانستند. وی شامگاه شنبه سی ام مرداد ۹۵ در همین برنامه بابت سخنان خود عذرخواهی کرد و آن را سوءتفاهم نامید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین