جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

این بار 4 اداره پیگیر مشکلات مردمی شوند.

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی

شده و خوشبختانه با استقبال همراه بوده است. لازم به ذکر است این سامانه بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. در این جا بر خود لازم می دانیم از مسئولین محترمی که پیگیر مشکلات مردمی بوده و آن را در حد توان حل نموده اند تشکر ویژه نموده و دیگر مسئولان را به الگو گیری از این امر سوق دهیم. نکته آخر این که در آینده ای نزدیک پیامک ها و درخواست های اعلام شده را انشالله مجددا پیگیری خواهیم نمود تا از انجام آن تا حد توان مسئولان تقریبا اطمینان حاصل نماییم. ضمن درخواست از کاربران گرامی جهت ارتباط بیشتر با این سامانه بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

۱) شهرداري نسبت به اصلاح هندسي فلكه فرمانداري و طاووس اقدام نمايد. موقع رانندگي به چپ امكان برخورد با لبه زاويه دار فلكه وجود داشته و موقع رانندگي به راست نیز احتمال  افتادن در جوي آب وجود دارد. (قابل توجه شهرداری لار و راهنمایی رانندگی)

۲) راهنمائي رانندگي پاسخ دهد. چرا برخی ماشينها تمام شيشه هاي خود را به طور کامل و صد درصد دودي كرده اند. آيا پشت شيشه هاي دودي چيزي معلوم است چراجلو اين فساد گرفته نميشود. باتشكر (قابل توجه راهنمایی و رانندگی)

۳)  ازسمت خ ساحلي شرقي بطرف پارك لاله ۸۰ درصد منازل فاظلاب خود را به سوی کوچه هدايت كرده اند کهعلاوه برفرسودگي آسفالت (كه در موقع عبور مانند زمين شخم زده ميماند) خود باعث انواع بيماريهاي واگيردار ميشود. مامسلمانيم!؟ (قابل توجه بهداشت و شهرداری لار)

۴) آقاي شهردار قدري هم بفكر آسفالت كردن شهر قديم محله خرمنزار باشيد انصافا براي شهر جديد خوب وقت گذاشتين – خدا قوت (قابل توجه شهرداری لار)

۵) شهردار محترم؛ لطفا در خصوص لبه گذاري كوچه زير تل سرخ محله كهويه منتهي به شهرك محمد رسول الله(ص)  اقدام نمايد(قابل توجه شهرداری لار)

۶)  ازمسيولين محترم شركت گاز درخواست مي نمايم شهرك بوستان (ميرزانيا)فاقد لوله كشي گازميباشد. نسبت به اين امرخداپسندانه اقدام نماييد. باتشكر(قابل توجه شرکت گاز)

۷) عنايت فرماييد عنوان كنيد چرا شهردار شهر قديم وشهر جديدجدا نميشود)(دو شهر دار داشته باشيم) (ایده ای به مسئولین شهر)

۸) شهردار محترم مگر براي آسفالت كردن كوچه صدمتري بايد چند سال تو نوبت بود؟ مااهالي محله خرمنزار از سال ۱۳۸۶باشهرداري وشوراي شهر مكاتبه نموده ايم ممنون (قابل توجه شهرداری لار)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین