شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

عملیات قیرپاشی و آسفالت اتوبان لار – گراش

 عملیات قیرپاشی و آسفالت ادامه اتوبان محور لار- گراش آغاز شد. مهندس داریوش نصر مدیر کل به همراه مهندس سلمان مهرابی رییس اداره راه وشهرسازی گراش از پروژه چهار خطه…

 اتوبان لار-گراشعملیات قیرپاشی و آسفالت ادامه اتوبان محور لار- گراش آغاز شد. مهندس داریوش نصر مدیر کل به همراه مهندس سلمان مهرابی رییس اداره راه وشهرسازی گراش از پروژه چهار خطه کردن محور لار – گراش بازدید نمودند .

مهندس نصر در ابتدای این بازدید عنوان داشت :محور لار – گراش یکی از محور های پر تردد حوزه استحفاظی این اداره کل به شمار        می رود که با همکاری شهرداری و اداره راه وشهرسازی گراش چهار خطه کردن این محور در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود : در ابتدای سال ۹۳ حدود بیش از یک کیلومتر از مسیربه صورت چهار خطه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد :در حاضر حاضر عملیات زیر سازی پروژه به اتمام رسیده و عملیات قیر پاشی و آسفالت مسیربه طول چهار کیلومتر به صورت چهار خطه آغاز شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این مسیر باشیم .

در ادامه مهندس مهرابی رییس اداره راه وشهرسازی گراش عنوان داشت: حجم خاکبرداری ۷۸۰۰ متر مکعب و حجم خاکریزی ۱۸۲۰۰ متر مکعب و ترانشه برداری نیز ۹۳۰۰ متر مکعب بوده است.

رییس اداره راه وشهرسازی گراش با بيان اينكه احداث راه هميشه با هزينه هاي فراوان همراه و با مشكلات متعددي مواجه است عنوان داشت: در اين بين ابنيه فني در عمليات راهسازي از اهميت ويژه اي برخوردار است به همين منظور و در جهت بالا بردن سرعت عمل و كاهش هزينه پيشنهاد توليد پل هاي باكسي مطرح گرديد و با تهيه قالب هاي مورد نياز و بر اساس نقشه هاي فني تيپ، این پل ها براي اولين بار در محور لار گراش مورد استفاده قرار گرفت .

وی همچنین از مردم خواست تا انتقادات وپيشنهادات سازنده خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

 

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین