شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

۵ کشتارگاه صنعتی منطقه‌ای در فارس احداث می‌شود‌

 مدیرکل دامپزشکی فارس گفت: یکی از طرح‌هایی که برای ارتقا کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی در فارس در نظر گرفته شده، طرح منطقه‌ای کردن کشتارگاه‌های صنعتی است و به همین دلیل…

 کشتارگاه صنعتی داممدیرکل دامپزشکی فارس گفت: یکی از طرح‌هایی که برای ارتقا کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی در فارس در نظر گرفته شده، طرح منطقه‌ای کردن کشتارگاه‌های صنعتی است و به همین دلیل ۵ کشتارگاه صنعتی منطقه‌ای در فارس احداث می‌شود.

قاسم رضائیان زاده اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که برای ارتقا کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی در فارس در نظر گرفته شده، طرح منطقه‌ای کردن کشتارگاه‌های صنعتی است و به همین دلیل ۵ کشتارگاه صنعتی منطقه‌ای در فارس با اعتبار حداقل ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این ۵ کشتارگاه در مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز استان است، گفت: این طرح به مدت ۳ سال در استان مطرح و بخشی از کارها مربوط به آن نیز انجام شده اما اجرای کامل طرح منوط به تامین کامل بودجه و اعتبار است.

 رضائیان‌زاده افزود: در حال حاضر در استان فارس ۴ کشتارگاه صنعتی و ۳۲ کشتارگاه سنتی دام وجود دارد و ۱۶ کشتارگاه صنعتی نیز در زمینه طیور فعالیت می‌کنند.

 مدیر کل دامپزشکی فارس با اشاره به اینکه در فصول سرد سال مشکلاتی در حوزه زنبورداری اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: امسال تلفات خاصی در این مورد گزارش نشده ولی زنبورداران و بهره‌برداران باید اصول بهداشتی و دیگر موارد را برای جلوگیری از فرار زنبورها رعایت کنند.

 وی با اشاره به کنترل تب برفکی در فارس تصریح کرد: تب برفکی در فارس تحت کنترل است و تنها یک مورد از این بیماری گزارش شده که اقدامات پیشگیرانه در رابطه با آن انجام شده است.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم رضائیان‌زاده درباره فرآورده‌های دامی معدوم شده در فارس بیان کرد: بازرسی‌های مداوم در این باره انجام شده و مراکز عرضه، تولید، بسته‌بندی فرآورده‌های غیر بهداشتی با دستور و هماهنگی دادستان پلمپ می‌شوند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین