پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
شهر دار لار مطرح کرد

مجتمع عطائی شهر لار؛ تنها مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در جنوب استان فارس

میلاد لارستان: شهر دار لار با بیان اینکه روزانه بطور میانگین بیش از ۴۰۰ نفر از مجتمع فرهنگی ورزشی عطائی این شهر استفاده می کنند، گفت: این مجموعه یکی از شلوغ ترین مراکز ورزشی در لارستان و جنوب استان پهناور فارس محسوب می شود.

شهر دار لار با بیان اینکه روزانه بطور میانگین بیش از ۴۰۰ نفر از مجتمع فرهنگی ورزشی عطائی این شهر استفاده می کنند، گفت: این مجموعه یکی از شلوغ ترین مراکز ورزشی در لارستان و جنوب استان پهناور فارس محسوب می شود.

به گزارش  میلاد لارستان؛ محمدرضا قنبرنژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی عطائی وابسته به شهرداری لار در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارد، اظهار داشت: در طول سال، تیم های متعددی در این مجموعه ورزشی مشغول به تمرین هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه ورزشی شهر لار چندین تیم در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال ویژه بانوان در حال فعالیت هستند، افزود: علاوه بر آن تیم فوتسال کارکنان شهرداری لار، ۱۰ تیم فوتسال آقایان رده آزاد، تیم فوتبال پیشکسوتان لارستان نیز از این مجموعه ورزشی استفاده می کنند.

شهر دار لار در خصوص فعالیت های آموزشی در مجتمع ورزشی عطائی، تصریح کرد: مدرسه فوتبال نونهالان قیصریه، کلاس آموزش اسکیت ویژه دختران و پسران، آموزش ورزش تفریحی فریزبر، پرورش اندام آقایان و بانوان، ایروبیک بانوان، استخر، سونا و جکوزی ویژه عموم، آموزش شنا ویژه آقایان و بانوان، آموزش نجات غریق، آب درمانی و غیره از رشته های فعال این مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی است.

قنبرنژاد با بیان اینکه روزانه بطور میانگین بیش از ۴۰۰ نفر در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان از مجتمع فرهنگی ورزشی عطائی استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی عطائی شهر لار یکی از شلوغ ترین مجموعه های ورزشی در لارستان و جنوب استان پهناور فارس محسوب می شود و هیچ ورزشگاهی همچون این مجتمع در سطح منطقه به طور اختصاصی در اختیار بانوان نیست.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین