سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

۳۵۸ میلیارد تومان اعتبار به استان فارس اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: سهم استان فارس از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۹۵ بیش از ۳۵۸ میلیارد تومان است. ساسان تاجگردون…

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: سهم استان فارس از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۹۵ بیش از ۳۵۸ میلیارد تومان است. ساسان تاجگردون اظهار داشت: سهم استان فارس از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۹۵ بیش از ۳۵۸ میلیارد تومان است که در سه بخش استانی، اعتبار ردیف و اعتبار ملی تخصیص می‌یابد. وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار که برابر ۸٫۱ درصد کل اعتبارات است به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص یافته است که عموما باید در بحث گلخانه‌ها و اصلاح شبکه آبیاری هزینه شود افزود: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۳٫۳ درصد کل اعتبارات نیز به حوزه صنعت و معدن برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم تاجگردون با بیان اینکه عدم شروع پروژه جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام الزام ما در هزینه این اعتبارات است خاطرنشان کرد: ۱۹٫۶ درصد این اعتبارات به حوزه حمل و نقل و ۵ درصد نیز برای حفاظت از منابع آب استان اختصاص یافته است. به گزارش تسنیم وی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس برای اجرای طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس مرکزی خبر داد و گفت: ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه به استان فارس اختصاص یافته است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین