شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان

ثبت اطلاعات در سرشماری اینترنتی برای لارستان بسیار مهم است

میلاد لارستان: معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه ثبت اطلاعات در سرشماری اینترنتی برای لارستان بسیار مهم است، گفت: با توجه به تجارت پیشه بودن مردم منطقه لارستان و حضور آنها در خارج از شهرستان چه در داخل یا خارج از کشور، این مهم می تواند کمک شایانی به جمع آوری صحیح و کامل می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه ثبت اطلاعات در سرشماری اینترنتی برای لارستان بسیار مهم است، گفت: با توجه به تجارت پیشه بودن مردم منطقه لارستان و حضور آنها در خارج از شهرستان چه در داخل یا خارج از کشور، این مهم می تواند کمک شایانی به جمع آوری صحیح و کامل می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اصغر علی پور در همایش هفته تعاون با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اعتباری و عمرانی در شهرها و روستاها ریشه در عدم دسترسی به اطلاعات صحیح و به تبع آن عدم شناخت نیازها و اولویت هاست، اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن باعث دستیابی به اطلاعات موثق و درپی آن برنامه ریزی مناسب می شود.

وی با توصیه به بخشداران و دهیاران در فراهم سازی شرکت همه جانبه مردم در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن برای جلوگیری از تضیع حق مردم، افزود: سرشماری نفوس و مسکن، اطلاعات مناسبی از میزان جمعیت، وضعیت اشتغال، وضعیت درآمد و غیره را در اختیار مسئولان قرار می دهد که این مهم باعث توزیع عادلانه و متوازن بودجه و امکانات در مناطق شهری و روستایی می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه ستاد سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن در سطح لارستان نیاز به ۶۳ نیروی آمارگیر است.

علی پور با بیان اینکه برای اجرای طرح سرشماری شهرستان لارستان به ۱۷۸ حوزه شهری و روستایی تقسیم شده است، خاطر نشان کرد: برای کاهش هزینه اجرای سرشماری علاوه بر جمع آوری الکترونیکی اطلاعات، استفاده از نیروهای متخصص و متعهد بومی در شهر و روستاهاست.

وی با اشاره به اینکه برای نام نویسی مأمورین آمارگیر تا ۲۶ شهریور ماه فرصت باقی ست، ادامه داد: سرشماری امسال در دو مرحله اجرای می شود که مرحله نخست آن به شکل اینترنتی از سوم تا ۲۴ مهرماه انجام خواهد شد و مرحله دوم به شکل حضوری از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان با تأکید بر مشارکت مردم این شهرستان در سرشماری نفوس و مسکن در مرحله اینترنتی، تصریح کرد: با توجه به تجارت پیشه بودن مردم منطقه لارستان و حضور آنها در خارج از شهرستان چه در داخل یا خارج از کشور، این مهم می تواند کمک شایانی به جمع آوری صحیح و کامل می شود.

این مسئول با توصیه به مردم و مسئولان برای همکاری حداکثری با مأموران سرشماری نفوس و مسکن، یادآور شد: بنا به تأکید ریاست محترم جمهوری تمامی دستگاههای اجرایی مؤظف به همکاری درخصوص در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات مورد نیاز سرشماری خواهند بود.

علی پور با تقاضا از شهروندان برای آماده نمودن مدارک و مشخصات اعضای خانوارها، افزود: تمامی اطلاعات خانوارها به طور کامل محرمانه است و این آمار برای تصمیم گیری صحیح مسئولان به شکل کلی استفاده خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ثبت اطلاعات در سرشماری اینترنتی برای لارستان بسیار مهم است”

  1. میلاد گفت:

    جناب آقای مویدی لارستانی دلسوز،حتما با فرماندار محترم جدید لارستان راجع به اینکه تعداد زیادی از هموطنان عزیز این منطقه (بالغ بر ۵۰هزارنفر)در کشورهای حوزه ی خلیج فارس مشغول به کاروفعالیت هستند و شاید نیمی از سال همراه با خانواده خود در محل کار خود زندگی میکنند صحبت و پیگیری نمایید تا حق لارستان بزرگ در جمعیت نفوس و مسکن ضایع نگردد/.

  2. لاری گفت:

    واقعا باید تبلیغات گسترده ای در مورد امار نفوس و مسکن در سطح شهرستان صورت بگیره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین