چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

توقيف پژو405 با 64 ميليون خلافي در محور لار- بندرعباس

سرپرست پليس راه استان از توقيف خودرو پژو۴۰۵به دليل داشتن ۶۴ ميليون ريال خلافي و ۱۰۳ مورد تخلف در شهرستان بندرعباس خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از…

سرپرست پليس راه استان از توقيف خودرو پژو۴۰۵به دليل داشتن ۶۴ ميليون ريال خلافي و ۱۰۳ مورد تخلف در شهرستان بندرعباس خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی سرهنگ “علي اسفنداني”در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: با تلاش مأموران پليس راه “بندرعباس-لار”، يک دستگاه سواري پژو۴۰۵ که با ارتکاب تخلفات مختلف، ۶۴ميليون ريال توسط پليس جريمه شده بود و همچنين۱۰۳مورد تخلف از اين خودرو در سيستم ثبت شده بود، توقيف شد.

وي افزود: بيشتر تخلفات صورت گرفته راننده خودرو، تجاوز از سرعت مقرره، سبقت غير مجاز و تجاوز به چپ بوده است که در محورهاي مواصلاتي ثبت شده است. سرپرست پليس راه هرمزگان با تأکيد بر رعايت و احترام قوانين و مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزايش تصادفات و خسارات جبران ناپذير مي شود و از اين رو پليس ضمن برخورد با اين گونه رانندگان، ايمني را در تردد شهروندان افزايش مي دهد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین