چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئيس پليس خبر داد:

كشف بيش از 515 كيلوگرم مواد مخدر در لارستان و شیراز

میلاد لارستان: فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران جان بركف پليس طي ۲ عمليات جداگانه در شيراز و لارستان، بيش از ۵۱۵ كيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران جان بركف پليس طي ۲ عمليات جداگانه در شيراز و لارستان، بيش از ۵۱۵ كيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان كشف كردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ايسنا، سردار سرتيپ احمدعلي گودرزي شنبه ۲۷ شهريور گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از آنكه مطلع شدند دو نفر به صورت گسترده در تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشته و قصد دارند مقاديري مواد مخدر را از استان‌هاي شرقي كشور به شيراز انتقال دهند.

وي ادامه داد: در اين راستا پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي يك دستگاه تريلي در جاده شيراز به جهرم شناسايي و توسط مأموران متوقف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو ۴۶۷ كيلوگرم حشيش و ۳۰ كيلوگرم ترياك كشف شد، افزود: در اين عمليات راننده و سرنشين خودرو دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

گودرزي همچنين در خصوص دومين عمليات كشف موادمخدر نيز گفت: مأموران انتظامي لارستان هنگام کنترل خودروهاي عبوري در جاده بندرعباس به لارستان به يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شده و آن را متوقف كردند.

رئيس پليس فارس گفت: در بازرسي از اين خودرو ۱۸ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك كشف و راننده خودرو دستگير شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین