سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28
با هدف جلوگیری از قطع درختان صورت می گیرد

جمع آوری سررسیدها و کاغذهای سفید بدون استفاده در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از جمع آوری سررسیدها و کاغذهای سفید بدون استفاده در این شهرستان با هدف جلوگیری از قطع درختان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان از جمع آوری سررسیدها و کاغذهای سفید بدون استفاده در این شهرستان با هدف جلوگیری از قطع درختان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

هوشنگ دلاور در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه حفظ محیط زیست وظیفه همگانی است، اظهار داشت: منابع طبیعی که هدیه ای ارزشمند از سوی خداوند متعال برای بشریت است، باید به شکل صحیح مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طی یک طرح ابتکاری از سوی انجمن دوستداران محیط زیست لارستان با مشارکت کمیته امداد این شهرستان سررسیدها و کاغذهای سفید بدون استفاده جمع آوری می شود، افزود: این دفاتر و کاغذها پس از جمع آوری بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره اینکه این طرح خداپسندانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه هفته جاری از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در محل بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) شهر لار برگزار می شود، تصریح کرد: هدف از انجام این طرح، استفاده بهینه از کاغذ و جلوگیری از قطع درختان است.

دلاور با دعوت از همشهریان و دوستداران محیط زیست برای شرکت در این طرح، اضافه کرد: در حاشیه این برنامه، نمایشگاهی از کتابهای زیست محیطی و نقاشی روی صورت ویژه کودکان برپا خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین