جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
به میزبانی شهر لار صورت گرفت

قهرمانی ورزشکار لارستانی در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور

میلاد لارستان: بازیکن لارستانی تیم بدمینتون استان فارس در مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور که به میزبانی شهر لار برگزار شد، به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

بازیکن لارستانی تیم بدمینتون استان فارس در مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور که به میزبانی شهر لار برگزار شد، به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور دوشنبه‌شب در سالن ورزشی شهدای شهر لار برگزار شد.

 جلال احمدی راد رئیس هیات بدمینتون لارستان در گفت و گو با میلاد لارستات اظهار داشت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان برای اعزام به المپیک تابستانه ۲۰۱۷ کشور ترکیه به میزبانی شهر لار برگزار شد.

وی بابیان اینکه این مسابقات در رده آقایان با حضور ۹ قهرمان کشور از ۶ استان کشور برگزار شد، افزود: این ورزشکاران از استان‌های فارس، تهران، مازندران، بوشهر، یزد و چهارمحال و بختیاری شرکت داشتند.

احمدی راد در مورد نفرات برتر این مسابقات، تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها، مسعود محسن‌پور ورزشکار لارستانی عضو تیم بدمینتون ناشنوایان استان فارس به‌عنوان قهرمانی دست‌ یافت و فرهاد عطار از تهران به مقام دوم رسید و ایوب رضایی و علیرضا بهروزی از بوشهر به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بدمینتون لارستان بابیان اینکه مسابقات قهرمانی بانوان در روزهای چهارم تا ششم مهرماه امسال در سالن شهدای شهر لار برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در شهرستان لارستان ۱۰۰ بدمینتون‌باز در رده‌های مختلف سنی در این رشته فعالیت دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین