چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

سامانه جدید میلادلارستان؛ “مطالبه از شما؛ پاسخ از مسئولان”(1)

در راستای نیل به سخنان مقام معظم رهبری و جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به لارستانی های عزیز و به منظور تسهیل شرایط جهت ارتباط مستقیم مردم با مسئولان…

در راستای نیل به سخنان مقام معظم رهبری و جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به لارستانی های عزیز و به منظور تسهیل شرایط جهت ارتباط مستقیم مردم با مسئولان ادارات و ارگان های شهرستانی و گاهاً استانی و منطقه ای، سامانه جدید سری “مطالبه از شما؛ پاسخ از مسئولان” توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان راه اندازی شده است.

بر این اساس و به منظور مطالبه از مسئولان (مطالبه: درخواست، پیشنهاد، انتقاد، سوالات مرتبط در حوزه تخصص مسئول مربوطه) در ابتدای هر سری از مطالبات موارد زیر درنظر گرفته میشود:

  • در ابتدای هر سری مطالبه نام و سمت مسئول مربوطه که مورد مطالبه و سوال قرار می گیرد توسط خادمین شما در میلادلارستان ذکر می گردد
  • کاربران گرامی ظرف یک هفته مطالبات خود را از آن مسئول مطرح می نمایند. ارسال مطالبات از طریق بخش ارسال نظرات همین پست خبری و یا ارسال پیامک و یا تلگرام  به شماره ۰۹۱۶۴۸۷۷۰۴۴ (شماره شهروند خبرنگار میلادلارستان) خواهد بود.
  • پس از وقت تعیین شده(حدود یک هفته) جهت ارائه مطالبات مردمی و با جمع اوری و جمع بندی آنها و با درخواست وقت قبلی، مسئول مربوطه طی مصاحبه ای با خبرنگاران میلادلارستان به مطالبات ارائه شده تا آنجا که به شرح وظایف وی مرتبط باشد، پاسخ می دهد.
  • پاسخ مطالبات ارسالی  از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
  • پس از پایان هر سری مطالبات و ارائه پاسخ های مربوطه، سری جدید مطالبات با حذف قسمت نظرات همین پست بروزرسانی شده و مسئولان دیگر مورد خطاب قرار خواهند گرفت.
  • در صورت استنکاف مقام مسئول از پاسخ به مطالبات منطقی مردمی، مراتب جهت پیگیری به سمع و نظر فرماندار ویژه لارستان  ارائه خواهد شد.

motalabe

هرگونه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این زمینه و به منظور بهبود رویه پیشنهادی برای ما ارسال نمایید.

همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اولین مقام مسئولی که مورد سوال و مطالبه قرار می گیرد، جناب آقای فیاض پور رئیس محترم اداره آموزش و پرورش لارستان خواهند بود.

خواهشمند است مطالبات خود را از طریق بخش نظرات همین پست ارسال نموده و یا به شماره ۰۹۱۶۴۸۷۷۰۴۴ پیامک و یا تلگرام نمایید.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین