دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پایان سناریوی رزم‌آوران جنوب فارس با پیام سردار نقدی

میلاد لارستان: سناریوی بزرگ رزمی فرهنگی رزم آوران جنوب فارس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیرم لارستان برگزار شد، با پیام تقدیر سردار نقدی از دست اندرکاران به کار خود پایان داد.

سناریوی بزرگ رزمی فرهنگی  رزم آوران جنوب  فارس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیرم لارستان برگزار شد، با پیام  تقدیر سردار نقدی از دست اندرکاران به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات رزم آوران ویژه آقایان با عنوان رزم آوران جنوب فارس، در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پل وحدت شهر بیرم و با حضور ۱۰ تیم چهار نفره از شهرستانهای لارستان، گراش و لامرد برگزار شد.

 این برنامه رزمی و فرهنگی در ۷ آیتم مختلف قدرت، تعادل، استقامت، سرعت وغیره برگزار و تیم های شرکت کننده می بایست با رعایت زمان تعیین شده از این مراحل عبور می کردند.

 در پایان این رقابت های هیجان انگیز، در رده سنی جوانان تیم شهید زحمت بر با ۵۶ امتیاز، تیم شهید رحیمی با ۳۰ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا دوم را از آن خود کردند.

 به گزارش میلاد لارستان این رقابت ها با حضور مسولین و استقبال ۲ هزار نفری مردم ولایت مدار و شهید پرور بیرم لارستان و روستاها و شهرهای مجاور همراه بود.

در پایان این برنامه با پیام تقدیر سردار محمدرضا نقدی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دست اندرکاران به اتمام رسید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین