سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
به منظور گرامیداشت شهید مفقودالاثر صورت می گیرد

“چشم به راه” شهید رضا اعلائی با حضور سردار کوثری

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره شهید رضا اعلائی با عنوان «چشم به راه…» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مفقودالاثر خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره شهید رضا اعلائی با عنوان «چشم به راه…» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مفقودالاثر خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه شهدا چراغ راه آینده و امیدی برای فردا هستند، اظهار داشت: شهدای مفقودالاثر گلهای سرسبد شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضا اعلائی از شهدای جاویدالاثر لارستان، افزود: به همین منظور یادواره ای با عنوان «چشم به راه…» در روز سه شنبه هفته جاری به همت پایگاه مقاومت یاران امام(ره) از ساعت ۲۰ و ۴۵ در روبروی درب منزل این شهید بزرگوار واقع در شهرجدید لار، ۳۰ متری مسجدالنبی(ص) برگزار می شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه این یادواره به منظور آشنایی بیشتر عموم مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و بازسازی حال و هوای روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: مهمان ویژه این برنامه معنوی، سردار اسماعیل کوثری جانشین لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) و نماینده دوره گذشته مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان، شهید رضا اعلایی در سال ۱۳۴۳ در شهر لار به دنیا آمد و پس از فعالیت های فراوان فرهنگی و مذهبی آبان ماه سال ۶۰ در حالی که در دبیرستان شهید مطهری تحصیل می کرد برای اعزام به جبهه راهی تهران شد و یک ماه و نیم از حضور وی در جبهه نگذشته بود که بیست و یکم آذرماه سال ۶۰ طی عملیات مطلع الفجر در جبهه گیلان غرب به شهادت رسید و به دلیل در تیررس دشمن بودن محل شهادت وی، امکان بازگشت جسد مطهر وجود نداشته است و خانواده شهید اعلایی هنوز برای در آغوش کشیدن پیکر فرزندشان لحظه شماری می کنند.

 

tabligh

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین