چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

ایجاد29شهرک گلخانه ای در فارس؛ آیا لارستان هم جایگاهی دارد؟

استاندار فارس در سخنانی از ایجاد شهرک های گلخانه ای در ۲۹ شهرستان فارس خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس مهندس افشانی اظهار…

استاندار فارس در سخنانی از ایجاد شهرک های گلخانه ای در ۲۹ شهرستان فارس خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس مهندس افشانی اظهار داشت:  با توجه به اين كه مشكل اصلي اين استان، كمبود آب است، معاون اول محترم رئيس جمهور سفري خاص موضوع آب به فارس داشتند و قرار شد در اولين جلسه شوراي عالي آب، در خصوص مسائل آب استان فارس تصميم گيري شود.

وی با بيان اين كه كشت گلخانه اي يكي از مهم ترين برنامه هاي مورد توجه استان فارس در زمينه مديريت كمبود است، اظهار داشت: در ۲۹ شهرستان استان، حداقل ۲۹ شهرك گلخانه اي ايجاد مي شود؛ زيرا در كشت گلخانه اي با ميزان مصرف آب مشخص، تا۹ برابر توليد بيشتري خواهيم داشت.

وي تغيير الگوي كشت و اجراي آبياري نوين را از جمله برنامه هاي مورد توجه استان فارس دانست و با بيان اين كه ۱۴ هزار و ۵۰۰ هكتار از مزارع و باغات استان در سال گذشته مجهز به آبياري نوين شده اند، گفت: در سفر معاون اول رئيس جمهوري و وزراي نيرو و جهادكشاورزي به فارس مصوب شد كه ۳۰ هزار هكتار از مزارع استان تحت پوشش آبياري نوين قرار گيرد كه اميدواريم اين برنامه به خوبي پيش برود.

میلادلارستان: مدیریت محترم جهاد کشاورزی لارستان، با توجه به سخنان استاندار مبنی بر ایجاد شهرکهای گلخانه ای و نیز حرکت به سمت آبیاری نوین، آخرین اقداماتی که در این زمینه انجام شده و نیز مشکلات و معضلات موجود در پیشرفت کار را خصوصا در مورد شهرک گلخانه ای و جایگاه لارستان در ایجاد شهرک های گلخانه ای فارس را توضیح دهید

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین