یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان خبر داد

آغاز ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ لارستان

میلاد لارستان: مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از آغاز ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ شهر لار با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از آغاز ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ شهر لار با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

محمدرضا پیمان فر در گفت و گو با میلاد لارستان، اظهار داشت: این پروژه در انتهای شهرک صنعتی مرکزی شهر لار واقع شده است.

وی با بیان اینکه برای این طرح ۱ هزار متر زمین اختصاص یافته است، افزود: برای اجرای طرح ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان با اشاره به اینکه این تصفیه خانه در فاز نخست مساحتی ۱۸*۱۰ احداث می شود، تصریح کرد: بنا به قول مساعد پیمانکار، این طرح تا ۴ ماه آینده با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز به بهره برداری می سد.

وی با اشاره به مزیت های اجرای این طرح در شهرک صنعتی بزرگ شهر لار، ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر بهره گیری واحدهای صنعتی موجود، باعث تسهیل در امورات واحدهای در شرف راه اندازی نیز می شود.

پیمان نفر با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه صنعتی، مشکلات زیست محیطی کارخانجات را می کاهد و باعث بهبود کاهش آلایندگی ها می شود، یادآور شد: صدور مجوز برخی واحدهای صنعتی از جمله واحدهای تولیدی شویندها، مشتقات روغن وغیره منوط به وجود تصفیه خانه بوده است که به ایجاد آن، موانع پیش روی سرمایه گذاران برداشته می شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه با اجرای پروژه تصفیه خانه تمامی پروژه های ضروری شهرک صنعتی مرکزی شهر لار غیر از جاده دسترسی به اتمام می رسد، اضافه کرد: پروژههای اسفالت و روشنایی فاز یک و دو، تامین اب مناسب جهت تولیدی ها، آتش نشانی، پیاده رو سازی، سر در ورودی و نگهبانی نیز به اتمام رسیده است .

وی افزود: در خصوص جاده دسترسی به شهرک صنعتی بزرگ شهر لار از سمت فرودگاه بین المللی لارستان تا شهرک صنعتی تا هفته آینده اقدامات و اخبار به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ لارستان”

  1. صنعتگر گفت:

    احسنت برمدیرلایق شهرک صنعتی بزرگ لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین