یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
برای اولین بار در کشور:

دانش آموزان الکترونیک لارستان برای شهروندان سرشماری اینترنتی انجام دادند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش، شهردار،معتمدین و مسئولان محلی، در یک برنامه هماهنگ برای اولین بار در سطح کشور، دانش آموزان…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش، شهردار،معتمدین و مسئولان محلی، در یک برنامه هماهنگ برای اولین بار در سطح کشور، دانش آموزان دبستان غیر دولتی احسان خور لارستان که گواهینامه بین المللی کودکان الکترونیک دارند، برای والدین و شهروندان شهر خور، سرشماری اینترنتی انجام دادند که با استقبال گسترده مردم همراه شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش لارستان در این مراسم حسنی فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تحسین این حرکت بدیع و تقدیر از برگزار کنندگان، پیوند علوم مدرنیته و سنتی را از ضروریات بدنه آموزش وپرورش و جامعه امروزی دانست.

وی با بیان اینکه نوجوان امروزی به علت تبحر در فضای مجازی و استفاده از دستاورد های جدید علمی، به روش های سنتی توجهی نشان نمیدهد تاکید کرد که ما نیز ناچار به فراگیری تکنیک های روزآمد هستیم و دیگر تقابل مدرنیته با روش های سنتی بی معناست و ابزار سنتی آموزش جوابگوی نیاز های نسل جوان و نوجوان ما نیست. حسنی همچنین بار دیگر از عموم مردم خواست تا با مراجعه به سامانه سرشماری نفوس و مسکن، به صورت اینترنتی در این سرشماری شرکت کنند چرا که جهت پیشرفت شهرستان و کشور در زمینه های مختلف نیاز به داشتن یک اطلاعات و آمار دقیق است.

index

فیاض پور نیز در ابتدای مراسم گزارشی از اقدامات آموزش وپرورش در زمینه سرشماری نفوس و مسکن از جمله جلسات مدیران، انجمن اولیا ومربیان، توزیع پوستر و کارت های همیار سرشماری، برگزاری مسابقات نقاشی و عکس و…در سطح مدارس تحت پوشش این مدیریت این مدیریت ارائه نمود.

در ادامه برنامه، برآویی موسس و مدیر مرکز احسان خور، از توسعه همه جانبه و متوازن هوشمندسازی این مرکز در سه محور آموزش، سخت افزار و نرم افزار ، سخن گفت و در پایان ، دانش آموزان مقطع ابتدایی این آموزشگاه، سرشماری اینترنتی را متبحرانه انجام دادند که مورد تحسین مسئولان بازدید کننده قرار گرفتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

17 Responses to “دانش آموزان الکترونیک لارستان برای شهروندان سرشماری اینترنتی انجام دادند”

  1. ناشناس گفت:

    نکته قابل توجه این است که تمام مدارس کشور ملزم به همکاری با طرح سراسری سرشماری نفوس و مسکن شده اند. و از ۳ مهرماه در اغلب مدارس کشور این همکاری آغاز شده است…
    حال هر مدرسه ای به نحوی
    یکی با تبلت، یکی با کامپیوتر و لپ تاپ، یکی با چاپ تراکت و کاعذ دیواری، یکی از طریق شبکه های مجازی، یکی از طریق همراه کردن دانش آموزان با ماموران آمار و…
    خلاصه اینکه همه ی حرکت های مدارسی که در این راستا گام برداشته اند، خلاقانه و برای *اولین بار در کشور* بوده است.
    چون همراهی وسیع دانش آموزان با طرح سرشماری برای اولین بار است.

  2. ناشناس گفت:

    طرح همیار سرشماری توسط دانش‌آموزان زنجانی اجرا می‌شود
    http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13950615000761

    حسینی با بیان اینکه با برنامه‌سازان نیز در این راستا جلساتی تشکیل می‌شود، ابراز کرد: طرح همیار دانش‌آموزی نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مدارس اجرا خواهد شد.
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    صدور تعداد ۲۰هزار کارت همیار سرشماری نفوس ومسکن برای دانش آموزان بوکانی
    http://wa.medu.ir/portal/home.php?ocode=90290003&block=news&id=200941
    در این راستان ضمن نصب تراکت طرح سرشماری در مدارس وسخنرانی مدیران وعوامل اجرایی مدارس در صرف برای دانش آموزان، تشکیل جلسات توجیهی برای اولیای دانش آموزان، برای تعداد ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان بوکان کارت همیار سرشماری نفوس ومسکن صادر شده است.
    〰〰〰〰〰〰〰
    زنگ سرشماری توسط معاون هماهنگی امور اجرایی ستاد سرشماری تربت حیدریه به صدا درآمد
    http://torbatheydarieh.khorasan.ir/RContent/2WA9MCWM-مقارن-با-اولین-روز-اجرای-مرحله-اینترنتی-سرشماری-نفوس-و-مسکن-.aspx
    مهدی عباسپور افزود : مدیران مدارس و معلمان گرامی می توانند با اجرای طرح همیار سرشماری توسط دانش آموزان عزیز , پیام اهمیت مشارکت خانواده ها در این طرح را به والدین محترم منتقل نمایند
    〰〰〰〰〰〰〰
    کارت همیار سرشماری، در بین دانش آموزان استان اصفهان توزیع می شود
    http://esfahanshargh.ir/112153/کارت-همیار-سرشماری،-در-بین-دانش-آموزان

    وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با اجرای این طرح دانش‌آموزان اولیاء را در جهت اجرای صحیح، دقیق و سریع طرح، تشویق به ثبت اطلاعات به‌ صورت اینترنتی داشته باشند
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    کارت همیار سرشماری برای دانش‌آموزان سمنانی صادر شد
    http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/03/1194742/کارت-همیار-سرشماری-برای-دانش-آموزان-سمنانی-صادر-شد

    فرماندار سمنان از ارائه خدمات رایگان اینترنتی در ۱۵۰ مدرسه این شهرستان به منظور برگزاری اینترنتی سرشماری خبر داد و افزود: این مدارس در دو نوبت صبح و عصر به معلمان، خانواده دانش‌آموزان و مردم محله خود خدمات رایگان اینترنتی ارائه می‌دهند.
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    صدور کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن برای دانش آموزان مهریزی
    http://www.tabnakyazd.ir/fa/news/304701/صدور-کارت-همیار-طرح-سرشماری-نفوس-و-مسکن-برای-دانش-آموزان-مهریزی
    ،آموزش و پرورش مهریز از صدور کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن برای دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
    سید علی کارآموزافزود: از ۹ هزار دانش آموز شهرستان مهریز افزون بر نیمی از آنها کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن دریافت کردند
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    ۹۰۰ آمارگیر کرمانشاهی در طرح سرشماری مشارکت دارند/ دانش آموزان آمارگیران افتخاری
    http://www.dana.ir/news/903765.html/900-آمارگیر-کرمانشاهی-در-طرح-سرشماری-مشارکت-دارند–دانش-آموزان-آمارگیران-افتخاری

    الیاسی خواستار همکاری افتخاری دانش آموزان به جهت آشنایی آنان با تبلت و اینترنت جهت ثبتنام در طرح سرشماری نفوس و مسکن شد و بیان کرد: ۹۰۰ عامل اجرایی در سطح استان و۳۰ هزار در کشور نسبت به جمع آوری اطلاعات در این طرح اقدام می کنند.
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    دانش آموزان رابری، همیاران سرشماری
    http://www.afkarnews.ir/بخش-کرمان-۱۱۶/۵۵۲۴۸۰-دانش-آموزان-رابری-همیاران-سرشماری

    بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در سطح شهرستان رابر مشغول به تحصیل هستند که ظرفیت بالایی برای تبلیغات سرشماری محسوب میشوند و با برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی مانند نقاشی و عکاسی آنها را با طرح سرشماری همراه میکنیم .
    〰〰〰〰〰〰〰
    یک میلیون دانش آموز خوزستانی در سرشماری امسال همکاری می کنند
    http://www.mehrnews.com/news/3785818/یک-میلیون-دانش-آموز-خوزستانی-در-سرشماری-امسال-همکاری-می-کنند

    محمد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در اطلاع رسانی به خانواده ها در مورد اهمیت سرشماری اینترنتی اظهار کرد: معلمان در کلاس های درس اهمیت سرشماری را برای دانش آموزان توضیح می دهند و دانش آموزان با انتقال اهمیت سرشماری به خانواده آنها را ترغیب به ثبت اطلاعات خانوار از طریق سایت اینترنتی اقدام کنند.
    〰〰〰〰〰〰〰〰
    ثبت نام رایگان اهالی روستا در سرشماری اینترنتی / دانش آموزان همیار سرشماری عمومی نفوس و مسکن
    http://tnews.ir/news/162571808136.html

    متصدی روابط عمومی واطلاع رسانی وتبلیغات سرشماری نفوس و مسکن فلاورجان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مدارس برای اجرای مطلوب‌تر طرح گفت که در مدارس کارت همیار سرشماری بصورت گسترده توزیع شده وبه آموزش وپرورش ها اعلام کردیم درصورت برگرداندن کارت همیار سرشماری همراه باکد آماری ثبت نام اینترنتی جوایزنفیس وارزشمندی را به قید قرعه به دانش آموزان وخانواده آنها اهدا خواهدشد

  3. ناشناس گفت:

    در اینکه این حرکت بسیار جالب بوده شکی نداریم. اما استفاده از کلمات غلوآمیز و معنا دار مثل *برای اولین بار در کشور* نیازمند دقت بیشتری است.
    روابط عمومی آموزش و پرورش احتمالا یا معنای اولین بار در کشور را نمیداند یا از تحقیقات کافی در این زمینه محروم است. شما کافی است کلمه *دانش آموزان همیار مدارس در طرح سراسری سرشماری نفوس و مسکن * را در گوگل جستجو کنید.
    پر است از این دست خبرها.
    از یک سایت خبری هم بعید است درج این چنین خبری با این الفاظ غلو شده.

    قبلا هم در خبر فارس و سایر خبرها از این مدرسه خبری منتشر شد با این عنوان
    *اولین مدرسه تمام هوشمند* کافی است معنای *تمام هوشمند* را تحقیق کنیم و بعدش به مدرسه سر بزنیم.
    حرکات خوب را با غلو بی مورد خراب نکنیم لطفا.

  4. وجدان گفت:

    ناشناس عزیز، زحمت و بذل توجه عالی را ارج می نهیم اما تمام لینک هایی که ارسال نموده اید را مطالعه کردم تعارض و تناقضی با اولین بار بودن این دست آورد ارزشمند لارستانی های عزیز نیافتم.
    مرحمت می فرمایید دقیقا بنویسید کدام قسمت خبر نویدبخش بالا را لینک های ارسالی شما نقض می کنند.

  5. وجدان گفت:

    در مورد تمام هوشمند بودن آموزشگاهی در لارستان هیچ خبری منتشر نشده است!
    لطف می کنید آدرس لینک مورد اشاره تان را بفرستید؟

  6. روابط عمومی گفت:

    آقا یا خانم ناشناس که این لینک ها را ردیف کرده ای ایکاش خبر رو دقیق میخوندی، این طرح ربطی به همیار سرشماری نداره، تو تمام مدارس ابتدایی لارستان هم کارت همیار سرشماری توزیع شده که هدف آگاهی دادن دانش آموزان به خانواده های خود هستش، اما این حرکت هماهنگ که دانش آموزان الکترونیک که تمامی دارای گواهي نامه بین المللی کودکان الکترونیک دارند و اقدام به ثبت نام اینترنتی برای شهروندان کنند واقعا برای اولین بار هستش که در کشور انجام شده

  7. ناشناس گفت:

    همینکه ما داریم اینجا باهم گفتگو میکنیم نیز “اولین بار در کشور” رخ داده.
    ارزش کلمات را حفظ کنیم. بازی با لغات به این شکل جالب نیست. میتونست این خبر به عنوان یک حرکت جالب دانش آموزی تیتر شود.

  8. روابط عمومی گفت:

    این لینک ها که معرفی شده اند همگی به توزیع کارت همیار سرشماری هستش، تو مدارس لار هم توزیع شده، اما خبر فوق کار هماهنگ و عملیاتی دانش آموزان پایه ابتدایی در ثبت‌نام اینترنتی هستش، فکر کنم بی سابقه باشه

    • ناشناس گفت:

      عزیزم خیلی جاها خیلی برنامه ها اجرا شده. هرکی به نحوی بعد از توزیع کارت مشارکت داشته و هرکدام هم در نوع خود بی سابقه بوده، چون اصل طرح همکاری گسترده ی دانش آموزان بی سابقه بوده. حال اینکه ما یک خبر را چگونه جلوه بدیم مهمه. مسئله اینه که بزرگ نمایی از متن خبر میخیزد. البته نگاه به سایر اخبار این مدرسه در سایت خود مدرسه و در شبکه های مجازی هم گویای این بزرگ نمایی های همیشگی برای رسیدن به…. است. خبرهای از این دست را میشه با کلمات بهتر نیز به مخاطب منتقل کرد.

  9. ناشناس گفت:

    بعضی ها خیلی خیلی علاقه دارند همه چی را اولین بار اعلام کنند. و برخی دیگر نیز به همان میزان علاقه دارند همان کلمات و جملات را به آن شکل بشنوند که گوینده دوست دارد. رابطه بین گوینده و شنونده قابل تحسین تر است.

  10. آشنا گفت:

    مشکل آقای حسادتشانن است نه متن خبر، البته خیلی هم ناشناس نیستند ضمنا آقای اثنی عشری نگفته اند تمام هوشمند شما به رغم… تفاوت کلمات را نمی دانید!.

    • ناشناس گفت:

      تهام زنی برای فرار از واقعیت ها. گویا هنوز هم ریشه های پوپولیستی آن ادامه دارد… بزرگنمایی در تمام ابعاد برای عوام فریبی و وجهه بخشیدن به خویشتن نیز ادامه دارد. خبر پخش شده در شبکه فارس، پیام های مختلف منتشر شده از ناحیه مدرسه را با واقعیت ها مقایسه کردن و چشم دل را باز کردن، و مقایسه ارزش کلمات با واقعیت ها کار هرکسی نیست. تنها راه فرار، اتهام زنی است که همیشه پوپولیست ها به عنوان آخرین راه حل ممکن از آن بهره می برند.

  11. یک خوری گفت:

    جواب وجدان را ندادی ناشناس؟ معلوم شد که مدرسه تمام هوشمند کسی نگفته برای اولین بار در کشور هم درست بوده دیگه درد شما چیه؟
    میگن گربه را از هر طرف بیاندازی پشتش به زمین نمی خوره!

    • ناشناس گفت:

      کافیه چشم تعصب را ببندی و به دید تازه نگاه کنی. و غلو و بزرگنمایی های بیکران و عشق اول بودن و بهترین بودن در کلام را درک کنی. بعد بری خروجی ها و عملکرد را ببینی.
      همان ادعایی که در خبر فارس بود هم در عمل به آن شکل که گفته شد وجود ندارد. فقط نمایشی است زیبا.
      اگه پیام ها را مرور کنی، گفته شده حرکت حرکت خوبیه. و اتفاقا قابل تحسین نیز هست. این بزرگنمایی های هدف دار جای تعحب دارد. همین.

  12. گل آقا گفت:

    برای آرامش خاطر بعضی ها، تصمیم گرفتیم به همه کسانی که گفته اند ” اولین سرشماری اینترنتی ” از ریشه گیر بدیم.

  13. اصغر آقا گفت:

    نتیجه گیری ضد پوپولیستی:
    از این به بعد نبایستی بزرگنمایی ها هدفدار باشند چون ما تعجب! می کنیم!!!!

  14. ناشناس گفت:

    خدا را شکر اصغر آقا و گل آقا هم به جمع مریدان شیخ پیوستند. پس سمعا و طاعا مرحبا
    حفظ ارزش کلمات و قلمبه نگویی را تمرین کنیم.
    در کنار هم موفق باشید. بدرود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین