سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ناکامی متصرفان زمین در لامرد

 رییس اداره راه وشهرسازی لامرد از بازگرداندن اراضی ملی به بیت المال با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد .  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه…

 رییس اداره راه وشهرسازی لامرد از بازگرداندن اراضی ملی به بیت المال با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد .  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با توجه به حساسیت های موجود در خصوص اراضی ملی ، اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، اقدامات پیشگیرانه ای با هر گونه تخلف و تصرف اراضی ملی در جهت باز پس گیری از متصرفان صورت داده است . راستیار اظهار داشت : با توجه به اینکه سرمایه های ملی مربوط به آحاد مردم و نسل آینده است حفاظت از این نعمت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه اقشار جامعه را می‌طلبد.

راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد با بیان اینکه این اداره نسبت به برخورد با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی و همچنین رفع تصرف و قلع و قمع سازه های غیرقانونی اهتمام ویژه ای صورت داده و به قید فوریت اقدام می نماید، اظهار کرد : این اراضی در سندی تحت مالکیت دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن می باشد.

رییس اداره راه وشهرسازی لامرد با اشاره به این مطلب که هرگونه ساخت و ساز در این اراضی و همچنین نقل و انتقال آن ممنوع است، خاطر نشان کرد : با توجه به تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخوردهای قانونی از سوی این یگان با متخلفان و متجاوزان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: طی بازدید دو روزه ، کلیه اراضی واقع در شهر لامرد و علامرودشت مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در نهایت کلیه اراضی واقع در این محدوده به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان تحویل داده شده.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین