چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
براساس سرشماری سال 1390

نرخ بیکاری در لارستان 13.4 است

میلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در این شهرستان ۱۳٫۴ است، گفت: برابر این آمار، رتبه بیکاری لارستان بین شهرستان‌های فارس ۱۶ است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در این شهرستان ۱۳٫۴ است، گفت: برابر این آمار، رتبه بیکاری لارستان بین شهرستان‌های فارس ۱۶ است.

 عبدالمهدی قاسمی در مصاحبه با میلادلارستان با بیان اینکه دو مؤسسه کاریابی با عنوان «کارجویان لارستان» و «تعاون» در حال حاضر در این شهرستان فعالیت دارند، اظهار داشت: عمده فعالیت این مؤسسه‌ها شامل کسب فرصت‌های شغلی، مشاوره و راهنمایی شغلی جویندگان کار و کارفرمایان، معرفی جویندگان کار به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، معرفی جویندگان کار به واحدهای متقاضی نیروی کار و شناخت بازار کار داخلی است.

وی بابیان اینکه فضای کسب‌وکار فارس در سطح کشور جایگاه ۱۹ است، افزود: نرخ مشارکت اقتصادی این استان در سال گذشته ۳۶ درصد بوده است.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تعاونی با کارکردهای مختلف در لارستان وجود دارد، تصریح کرد: بیشترین تعاونی‌های موجود در این شهرستان مربوط به بخش‌های مسکن و خدمات است.

قاسمی میزان اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم تعاونی‌ها در سطح لارستان را حدود ۳ هزار نفر دانست و یادآور شد: به تفکیک نوع فعالیت تعاونی‌ها، ۴۷ درصد در بخش مسکن، ۳۰ درصد در زمینه خدمات، ۱۰ درصد در عرصه تولیدی، شش درصد نوع جدید، پنج درصد مصرف و دو درصد اعتبار در لارستان فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در این شهرستان لارستان ۱۳٫۴ است، ادامه داد: برابر این آمار، رتبه بیکاری لارستان بین شهرستان‌های استان فارس ۱۶ است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین