سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

شکستن رکورد توسط کمیته امداد خنج در ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات بانکی

مدیر کمیته امداد خنج گفت: در سال گذشته این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات بانکی با ثبت رکورد ۱۴۸ درصدی بین شهرستان‌های استان فارس مقام اول را…

مدیر کمیته امداد خنج گفت: در سال گذشته این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات بانکی با ثبت رکورد ۱۴۸ درصدی بین شهرستان‌های استان فارس مقام اول را کسب کرده است. احمد رستم‌پور  در نشستی با حضور فرماندار، امام‌جمعه، مدیر بنیاد مسکن و رؤسای بانک‌های دولتی که در کمیته امداد شهرستان خنج برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

وی افزود: آموزش و مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی، احداث یا تأمین فضای موردنیاز برای اجرای طرح‌ها، معرفی متقاضیان نیازمند به بانک‌های عامل برای دریافت وام خوداشتغالی از جمله اقداماتی است که برای بالا بردن توان کسب درآمد و خودکفایی اقتصادی نیازمندان به اجرا درمی‌آید. مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با تشکر از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به نیازمندان، تصریح کرد: در سال گذشته کمیته امداد خنج در زمینه ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات بانکی با ثبت رکورد ۱۴۸ درصدی در بین شهرستان‌های استان فارس مقام نخست را کسب کرده است.

رستم‌پور از بانک‌ها تقاضا کرد در مورد ضمانت‌ها با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی امداد برای بازپرداخت اقساط صورت می‌گیرد از گرفتن ضمانت‌هایی که بیرون از عهده مددجویان است صرف‌نظر کنند و پرداخت‌ها با هماهنگی کمیته امداد صورت پذیرد. در این جلسه مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج نیز در سخنانی خطاب به بانک‌ها برای تعامل با کمیته امداد، گفت: بنا به درخواست مدیرکل کمیته امداد استان فارس مبنی بر همکاری صادقانه دستگاه‌های مربوطه با مددجویان برای دریافت وام‌های اشتغال، در جذب اعتبارات سرعت عمل بیشتری شود.

احمد عبداللهی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج نیز گفت: با توجه به مشکل اصلی مددجویان در معرفی به بانک مسکن برای دریافت تسهیلات، عدم بهره‌مندی متقاضی از مسکن بسیاری از پرونده‌ها به علت نداشتن ضامن در بانک راکد مانده است. احمد عبداللهی از قبول ضمانت زنجیره‌ای و دریافت بخشنامه جدید در این زمینه خبر داد و افزود: ازاین‌پس با ضمانت زنجیره‌ای مشکل بسیاری از مددجویان روستایی در بانک‌ها رفع می‌شود.

وی در مورد واگذاری زمین به مددجویان فاقد زمین و مسکن به‌ویژه مددجویان شهری که قصد مهاجرت به روستا را دارند، با اشاره به جلسه قبلی در فرمانداری و تأکید فرماندار، مدیر بنیاد مسکن از انجام مقدمات تحویل زمین به این‌گونه از مددجویان در شهرک ابوالفضل واقع در پنج کیلومتری شهر خنج و واگذاری آن به مددجویان فاقد زمین و مسکن کمیته امداد خبر داد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین