پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس خبر داد

اختصاص 6.5 میلیارد تومان برای مناطق آسیب‌پذیر در فارس

میلاد لارستان: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: از تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی رسیدگی به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر کشور ۶/۵ میلیارد تومان به استان فارس اختصاص‌ یافته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: از تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی رسیدگی به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر کشور ۶/۵ میلیارد تومان به استان فارس اختصاص‌ یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید علی‌محمد موسوی ب در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی فارس با اشاره به اینکه از تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی رسیدگی به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر کشور ۶/۵ میلیارد تومان به استان فارس اختصاص یافته است اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات به مناطق محروم در فارس بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی برای این‌گونه مناطق عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسریع و رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار که مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری است باید از کارهای جزیره‌ای پرهیز و تمام توان خود را در ارائه فعالیت‌های زیرساختی و فرهنگی اجرایی و نهادینه کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تصریح کرد: برای برون‌رفت از معضل ناموزونی و نامتوازنی در حاشیه شهرها که سلامت و بهداشت روانی جامعه اسلامی را به خطر انداخته است باید فعالیت‌های اجتماعی کوتاه و درازمدت در تمام مناطق محروم این استان اجرایی شود.

موسوی بیان داشت: رفع مشکلات اجتماعی و عمرانی در مناطق حاشیه‌نشین باید با رعایت منزلت و شخصیت مردم مناطق محروم و با برنامه‌ریزی‌های منسجم و پایدار از سوی دستگاه‌های دولتی صورت گیرد.

وی از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت به مناطق حاشیه‌نشین کشور خبر داد و افزود: احداث مراکز بهداشتی و برقراری کلاس‌های آموزشی در زمینه مقابله با بروز انواع بیماری‌ها برای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه هدف ضروری است.

این مسؤول اضافه کرد: احداث مجتمع‌های ورزشی، رسیدگی به مشاغل خانگی، راه‌اندازی پارک‌های محله، برقراری امنیت و ساماندهی مناطق کم‌برخوردار شامل ده‌پیاله، شیخ علی چوپان و سهل‌آباد و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز ازجمله فعالیت‌های ارائه‌شده در این‌گونه مناطق است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین