پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

افتتاح نمازخانه خیرساز فرشتگان در هنرستان فاطمه الزهرا(س) لار

همزمان با روز نوجوان، نمازخانه هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س)  افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور سیدمحمدحسن آیت…

همزمان با روز نوجوان، نمازخانه هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س)  افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور سیدمحمدحسن آیت اللهی، فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان، اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، شریفی معاون شهردار لار ، خانواده خیراندیش بزرگوار انصاری لاری و کارشناسان مدیریت، سالن نمازخانه هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) با نام فرشتگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش لارستان در این مراسم همت و همکاری مستمر و  والای این خانواده خیر اندیش در ساخت بناهای آموزشی و مذهبی را ستوده و آن را باقیات صالحات نامید.

اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی نیز در گزارشی روند ساخت این سالن را تشریح کرده و گفت: اين سالن زیبا توسط خیر اندیش بزرگوار شهرمان حاجیه خانم خجسته جدی همسر خیّر ارجمند حاج میرزا محمد رضا انصاری لاری با زیربنای ۱۹۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۲ میلیون تومان به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی طی مدت چهارماه ساخته و تجهیز شده است.

در ادامه مراسم از طرف بنیاد هاشمی ،هنرستان فاطمه زهرا(س) و آموزش و پرورش لارستان به خانواده این خیراندیش ارجمند و دیگر دست اندر کاران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در پایان نیز با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر ،این نمازخانه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین