جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز عملیات بهسازی معابر روستای منصورآباد لارستان

میلاد لارستان: عملیات اجرایی لبه گذاری و زیرسازی، طرح بهسازی معابر و خیابانهای فاز یک شهرک روستای منصورآباد از بخش جویم لارستان آغاز شد .

عملیات اجرایی لبه گذاری و زیرسازی، طرح بهسازی معابر و خیابانهای فاز یک شهرک روستای منصورآباد از بخش جویم لارستان آغاز شد .

به گزارش میلاد لارستان؛ این طرح از محل اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیون ريال آغاز شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان بر لزوم تداوم اجرای طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به اینکه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت می بایست اجرا شود، تصریح کرد: لارستان دارای ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد ۸۴ روستا دارای طرح هادی یا در حال تهیه است.

وی بیان کرد: تاکنون در ۴۴ روستای شهرستان لارستان طرح هادی در قالب اجرای لبه گذاری، زیرسازی، آسفالت و محوطه سازی اجرا شده و کنترل کلیه ساخت و سازها براساس طرح هادی و نظارت این نهاد در حال اجراست.

زائری با اشاره به اینکه امسال برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان لارستان ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، گفت: برای مقاوم سازی مسکن روستایی به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود  اندک  به روستائیان تعلق می‌گیرد که این میزان به ۱۸۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و واگذاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای لار و بیرم کرده است، بیان کرد: ساخت پروژه مسکن ۸۰ واحدی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به لارستان با نام نخل یک و دو، ساخت ۸۸ واحد آپارتمان در شهرک اندیشه لار، احداث ۲۴ واحد مسکن محرومان در شهرک امام خمینی(ره) و ساخت ۱۰ واحد مسکن در شهر بیرم از جمله طرح‌های مسکن در کمک به محرومان بوده است.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین