سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سخنان اقتصادی استاندار فارس در خنج

استاندار فارس در شروع سفر سه روزه خود به جنوب فارس در جمع فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خنج در سخنانی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کشور، یکی از…

استاندار فارس در شروع سفر سه روزه خود به جنوب فارس در جمع فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خنج در سخنانی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کشور، یکی از راهکارها فعالیت بخش خصوصی است که شهرستان خنج در زمینه حضور و فعالیت بخش خصوصی در استان مثال زدنی است و نرخ ۱۰ درصدی بیکاری در این شهرستان بیانگر فعالیت چشمگیر بخش خصوصی و همچنین خیرین است.

وی، خیرین را انسان هایی بزرگی دانست و ادامه داد: خیرین کارهای بزرگی انجام می دهند که باید قدردان آنها بود و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش تعداد خیرین در جامعه باشیم.

استاندار فارس، بر لزوم رفع مشکل گاز شهرک صنعتی خنج نیز تاکید کرد و افزود: تمام دستگاههای استان ملزم هستند که برای فعال نگاه داشتن و کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی استان و رفع مشکلات و موانع پیش روی فعالیت آنها تلاش کنند.

مهندس افشانی، خواستار راه اندازی شهرک کشاورزی در این شهرستان شد و گفت: با راه اندازی این شهرک، در شرایطی که با بحران کم آبی مواجه هستیم، مردم می توانند اقدام به ایجاد گلخانه و انجام کشت های گلخانه ای کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از استانداری فارس، افشانی گفت: امروز با درایت رهبری و هوشیاری مردمی که هیچگاه عامل تفرقه نبوده اند و همه با مذاهب، فرهنگ ها، زبان ها  و گویش های مختلف در کنار هم زندگی کرده اند، یک وحدت مثال زدنی در کشور وجود دارد و کسانی که بخواهند به این وحدت خدشه وارد کنند نفرین شدگان مردم خواهند بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین