شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

واگذاری 10 قطعه زمین رایگان به افراد نیازمند در روستاهای لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان بر لزوم حل مشكلات مسكن مددجویان روستايي با ایجاد مثلث کمیته امداد، بنیاد مسکن و خیرین روستایی تاکید کرد و بیان داشت : با همکاری و…

مدیر کمیته امداد لارستان بر لزوم حل مشكلات مسكن مددجویان روستايي با ایجاد مثلث کمیته امداد، بنیاد مسکن و خیرین روستایی تاکید کرد و بیان داشت : با همکاری و همراهی سازمان ها و نهادهای حمایتی و مردم و خیرین مشکلات مسکن روستاییان و محرومین مرتفع خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور  در جمع اهالی روستای بلغان از بخش جویم شهرستان لارستان گفت: یکی از مشکلات اساسی مددجویان روستایی، مشکل مسکن است که امید است راهکارهای حمایتی بیشتری در این زمینه ابلاغ و اجرا شود .

وی افزود: اگر خیرین و خویشاوندان مددجو مشارکت نمایند با دریافت وام بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن و مساعدت ۱۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد تمام مددجویان فاقد مسکن روستایی، خانه دار خواهند شد.

شایان ذکر است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان تاکنون به ۱۱۱ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی پرداخت ودر سال گذشته نیز به ۱۰ نفر از افراد تحت پوشش در روستاهای لارستان زمین بصورت رایگان واگذار نموده و همچنین هر یک از آنان نیز جهت دریافت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به  مبلغ ۱۵۰ میلیون ريال جهت ساخت مسکن مقاوم  به بانکهای عامل معرفی گردیده اند.

همچنین مدد جویان تحت پوشش  از  تخفیف ۲۰ درصدی دیگر خدمات بنیاد اعم از پروانه ساختمانی، واگذاری زمین و … بهره مند می گردند.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین