شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیگیری مشکلات شهرک محمدرسول‌الله(ص) روستای کورده+جوابیه

به گزارش میلاد لارستان، یکی از اهالی روستای «کورده» از توابع بخش مرکزی لارستان، با ارسال مطلبی درخصوص مشکلات شهرک محمدرسول‌الله(ص) این روستا خواستای پیگیری موضوع شده است. در پی…

به گزارش میلاد لارستان، یکی از اهالی روستای «کورده» از توابع بخش مرکزی لارستان، با ارسال مطلبی درخصوص مشکلات شهرک محمدرسول‌الله(ص) این روستا خواستای پیگیری موضوع شده است. در پی این اقدام، موارد مطرح شده از سوی خبرنگار میلاد لارستان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان پیگیری شد. در ادامه ابتدا مطلب مخاطبان و پایان جوابیه اداره مذکور آورده می‌شود:

عرض سلام و احترام خدمت میلاد لارستان خبرگذاری مردمی لارستان بزرگ

اینجانب محسن رحمانی نماینده شهرک محمد رسول الله کورده به نمایندگی از اعضای شهرک مطالبات مردمی را خدمت شما ارائه می‌کنم.

متأسفانه بنیاد مسکن هنگام واگذاری زمین بنیادی مبلغی جهت آماده‌سازی از مردم دریافت کرد و به تعهدات خود عمل نکرد و این باعث شد مردم با جمع‌آوری هزینه خود اقدام به لوله‌گذاری کنند و از طرفی جهت ساخت منازل خود آب غیر شرب از دهیاری خریداری نموده و منازل خود را ساختند و اینک پس‌از کش و قوس‌ها و پیگیری‌های اعضای شهرک آب شهرک وصل شده و در مرحله انشعاب ، آبفا هزینه‌هایی که ما انجام داده‌ایم را دوباره می‌خواهند دریافت کنند و این باعث شده مردم بستوه آیند

اعتراض ما این است که چرا بنیاد مسکن در ازای مبلغی که دریافت کرده به تعهدات خود عمل نمی‌کند و چرا آبفا هزینه‌ای که خود انجام نداده را می‌خواهد از ما بگیرد و پیگیری‌های ما به مراجع مختلف بی نتیجه بوده و در صورت ادامه این روند مسئولیت هر گونه اعتراضی از سمت مردم کورده به عهده مسئولین ذی‌ربط خواهد بود.

 

جوابیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

با سلام واحترام در پاسخ به درخواست آقای محسن رحمانی نماینده شهرک محمدرسول الله روستای کورده از بخش مرکزی به استحضار می رساند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان تاکنون قریب به ۲۳۶ قطعه زمین در روستای مزبور طی سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ به متقاضیان واجد شرایط واگذار نموده است.

لذا این بنیاد با هماهنگی و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای کورده ؛اقدامات عمرانی ذیل را انجام داده است:

۱- سال ۱۳۹۳ انجام عملیات ۸۰۰ متر طول تک لبه و ۸۰۰ متر طول کانیو با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ريال.

۲- سال ۱۳۹۵ اجرای ۷۱۰۰ متر مربع زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ريال.

۳- – سال ۱۳۹۸ خرید لوله پلی اتیلن ۱۰ اتمسفر ۲۰۰ به متراژ ۶۰۰ متر طول و لوله پلی اتیلن ۱۰ اتمسفر ۱۶۰ به متراژ ۲۷۰ متر طول ( جمعا ۸۷۰ مترطول)با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ريال.

۴- سال ۱۳۹۹ اجرای عملیات ۸۰۰۰ مترمربع قیرپاشی و آسفالت با اعتباری بالغ بر سه میلیاردو هشتصد میلیون ريال انجام داده است .

 

جوابیه اداره آبفا لارستان

در پاسخ به مطلب درج شده در مورد شهرک جدیدالاحداث روستای کورده به استحضار می رساند

برابر بند ۵۳-۴ و ۱-۵۳-۴ آیین نامه عملیاتی به استناد ماده ۱۱ قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب هزینه های مربوط به ایجاد تاسیسات و شبکه آب و فاضلاب در شهرکهای جدیدالاحداث بر عهده متولیان احداث و مالکین می باشد و هزینه های مذکور بر اساس فهرست بهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور محاسبه و به صورت سر شکن از کلیه متقاضیان اخذ می گردد. لازم به ذکر است ایحاد تاسیسات و شبکه آبرسانی جهت شهرک جدید کورده در زمان قبل از ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی به صورت مشارکتی ( تهیه لوله توسط اداره آبفا روستایی وقت ) انجام گردیده است و در حال حاضر فقط هزینه های مربوط به انشعاب محاسبه گردیده است همچنین در خصوص آب ساخت و ساز نیز با توجه به درصد کار ساختمانی مبلغ پرداختی به عنوان پیش دریافت در بستانکاری مشترک اعمال می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین