شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

پیشرفت قابل توجه تونل شهیدباقری

 مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از احداث ۲۱۹۰ متر از دیوار بتنی بزرگترین تونل جنوب کشور خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از از روابط عمومی اداره کل راه…

 مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از احداث ۲۱۹۰ متر از دیوار بتنی بزرگترین تونل جنوب کشور خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد  با ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت تونل گردنه شهید باقری گفت: تونل شهید باقری با طول ۲۶۵۰ متر  به عنوان بزرگترین تونل جنوب کشور محسوب می‌شود و تاکنون اقدامات خوبی نسبت به تکمیل آن توسط پیمانکار صورت گرفته است و این تونل افزون بر حذف نقاط سخت گذر و پیچ‌های خطرناک نیز کاهش قابل توجهی در زمان و مسافت را برای محور لامرد – خنج به وجود می‌آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی تونل شهید باقری اضافه کرد: ۲۱۹۰ متر دیوار پاطاق در تونل به مرحله اتمام رسیده است و ۴۲۲ متر از عملیات لاینیگ (پوشش یکپارچه بتنی مسلح سقف و دیواره ها) تکمیل شده و فقط ۳۶ متر از کل لاینینگ باقی مانده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ متر کانال در تونل ساخته شده و بایستی ۶۵۰ متر دیگر نیز توسط پیمانکار ساخته شود ،  افزود :  این تونل تاثیرات بسیار مثبتی برای محور خنج به لامرد به همراه خواهد داشت، و  با احداث این تونل در مسیر لامرد- خیرگو – خلیلی – خنج طول مسیر لامرد به شیراز نیز ۴۵ کیلومتر کاهش می یابد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین