دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جوابیه روابط عمومي ایستگاههای برق فارس به سوالات میلاد لارستان

میلاد لارستان: در پی انتشار متنی با عنوان «وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!» در تاریخ ۸ آبان ماه جاری در سایت میلاد لارستان، جوابیه ای از طرف دفتر روابط عمومي ایستگاههای برق استان فارس صادر شده که جهت اطلاع شهروندان عین مطلب در زیر می آید:

میلاد لارستان: در پی انتشار متنی با عنوان «وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!» در تاریخ ۸ آبان ماه جاری در سایت میلاد لارستان، جوابیه ای از طرف دفتر روابط عمومي ایستگاههای برق استان فارس صادر شده که جهت اطلاع شهروندان عین مطلب در زیر می آید:

*پست ايستگاه شماره ۳ شهر لار كه در ساليان اخير توسط مسئولين استاني و محلي واقع در بلوار شهيد امامي شهر لار كلنگ زني شد متأسفانه هنوز به مرحله اجرايي نرسيده است لطفاً در خصوص موانع عملياتي شدن اين پروژه توضيح دهيد.

**شركت برق منطقه‌اي فارس مسئوليت تأمين برق مطمئن و پايدار در سطح استان‌هاي فارس و بوشهر  را به عهده دارد و كوشيد است تا با مطالعه و شناسايي كمبودها در مناطق گوناگون استان با اجراي پروژه‌هاي متعدد برق‌رساني در راستاي خدمت‌رساني به مردم شريف استان وظايف خود را به نحو شايسته انجام دهد.

 *پست ۴۰۰ كيلووات كه از مصوبات ملي سفر هيأ ت دولت گذشته در سال  ۸۸بوده است با وجود هزينه ۳۰ ميليارد توماني در انتقال خط برق از نيروگاه سيكل تركيبي جهرم به لار منتقل شده، چرا هنوز اجرايي نشده است؟

**اين پروژه جزء پروژه‌هاي اولويت‌دار مهم برق فارس مي‌باشد، مطالعات اوليه پست انجام و موقعيت زمين نيز انتخاب گرديده است. پس از تأمين نقدينگي از طريق بانك توسعه اسلامي، عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

در هين راستا برق فارس به منظور تأمين برق پايدار در منطقه، دهه فجر سال ۹۴ پروژه افزايش ظرفيت پست ۲۳۰ كيلو ولت لار، با نصب يك دستگاه ترانفسفورماتور به ظرفيت ۱۲۵ مگاولت آمپر و صرف ۹ ميليارد تومان (عليرغم تحريم‌هاي شديد و محدوديت منابع مالي) باتمام رساند و مورد بهره‌برداري قرارداد تا از اين نظر كمبودي احساس نشود.

هم اكنون پست ۲۳۰ كيلوولت لار از طريق خط ۴۰۰ كيلو ولت جهرم – لار به عنوان مدار دوم تغذيه و برق منطقه‌ لار تقويت و تأمين مي‌شود.

 *آيا ايستگاههاي برق موجود در شهر لار با توجه به گسترش مجتمع هاي مسكوني و تجاري در آينده جوابگوي برق مصرفي آنها خواهد بود؟

**براي احداث پست ۶۳ كيلو ولت لار – ۳ مجوزهاي لازم از شركت توانير اخذ شده است . پس از تأمين نقدينگي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

به منظور احداث خط فوق توزيع ۶۳ كيلوولت مربوطه، پيمانكار طرح انتخاب شده است كه به محض تأمين نقدينگي عمليات اجرايي آن آغاز و سپس با نصب پست پكيج ۶۳ كيلوولت، خط ياد شده نيز برق دار خواهد شد.

شايان ذكر است كه پست ۶۶ كيلوولت فعلي، برق مورد نياز مردم شريف منطقه را تأمين  مي‌نمايد البته به منظور افزايش رشد مصرف، تدابير لازم انديشيده‌ شده است و براساس پيش‌بيني‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده نسبت به تأمين برق متقاضيان جديد اقدام  لازم به عمل خواهد آمد.

محسن جوادي آزاد – مدير دفتر روابط عمومي

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “جوابیه روابط عمومي ایستگاههای برق فارس به سوالات میلاد لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    چگونه قبل از تامین نقدینگی پیمانکار انتخاب شده است اکنون پست ۲۳۰ کیلوولت لار از طریق خط ۴۰۰ کیلو ولت جهرم لار به عنوان مداردوم تغذیه وبرف منطقه لارتقویت وتامین می شود خط ۲۳۰کیلو ولت چگونه جایگزین ۴۰۰کیلوولت می تواند بشود پاسخها فریبکارانه است ,

  2. ناشناس گفت:

    اون ژنراتور برقی که از لار بردید جهرم برگردونید خودمون تو شهرک صنعتی راش مینادزیم

  3. مهدی گفت:

    برق چیه
    مهم حقوق که میگیرن تموم

  4. ناشناس گفت:

    دیدی پیگیر بودید جواب گرفتید. همین هست دیگر. اگر رسانه به معنای واقعی باشید مسول خودش را در خدمت شما میبیند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین