جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

استان فارس از آذرماه بارانی‌ می‌شود

میلاد لارستان: مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه پاییز امسال تاکنون بارندگی در این استان نداشته‌ایم گفت: این استان از آذرماه بارانی می‌شود و براساس پیش‌بینی صورت گرفته با افزایش ۱۰ درصدی بارش در برخی نقاط روبه‌رو می‌شویم.

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه پاییز امسال تاکنون بارندگی در این استان نداشته‌ایم گفت: این استان از آذرماه بارانی می‌شود و براساس پیش‌بینی صورت گرفته با افزایش ۱۰ درصدی بارش در برخی نقاط روبه‌رو می‌شویم.

به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالکریم جامع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: اردیبهشت ماه امسال براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی اعلام شد بارش باران در پاییز امسال  عقب است و این مهم نیز تا به امروز اتفاق افتاده و با توجه به بارش ۴ میلی‌متر بارش تا ۸ آبان سال گذشته، امسال هنوز  بارش باران داشتیم.

وی بیان کرد: بارش باران در استان فارس از آذرماه به بعد آغاز شده و زمستان این استان بارندگی در حد نرمال دارد به طوری که پیش‌بینی افزایش بارش در غرب فارس به ۱۰ درصد داریم.

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه در زمستان امسال دمای متوسط ما  تغییری چندانی ندارد به‌طوری که نیم تا یک و نیم درجه از نرمال شود گفت: در سال زراعی ۹۴-۹۵ که تا ۳۱ شهریور ۹۵ را شامل می‌شد، میزان میانگین باران در فارس ۲۳۵٫۹ بوده است که سال زراعی گذشته آن در مدت مشابه ۲۱۰٫۴ بوده است.

وی افزود: همچنین میزان بلندمدت مشابه بارش باران ۲۹۰٫۴ بوده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشت ولی نسبت به میانگین بلند مدت ۱۹ درصد کاهش داشتیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین