جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
استاندار فارس:

علاقه مند به گسترش روابط میان فارس و مجارستان هستیم

استاندار فارس  در ديدار با رئيس مجلس مجارستان گفت: علاقه مندیم در شرایط گشایش ایجاد شده پس از برجام روابط میان استان فارس و کشور مجارستان گسترش بیشتری پیدا کند….

استاندار فارس  در ديدار با رئيس مجلس مجارستان گفت: علاقه مندیم در شرایط گشایش ایجاد شده پس از برجام روابط میان استان فارس و کشور مجارستان گسترش بیشتری پیدا کند.

 سيدمحمدعلي افشاني در در این دیدار ديدار با بيان اين  استان فارس داراي حدود چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنعتي كوچك و بزرگ و ۶۵ ناحيه و شهرك صنعتي است، افزود: فارس از جمله استان هاي غني از لحاظ معدني بوده و داراي ۳۹ ماده معدني است كه ۲۰ نوع آن به ميزان ۴۰ ميليون تن در سال در حال بهره برداري است.

استاندار فارس افزود: با توجه به مجاورت اين استان با دريا و وجود فرودگاه بين المللي شيراز، امكانات مبادلات تجاري هوايي و دريايي وجود دارد. وی با اشاره به وجود مزيت ها و جذابيت هاي استان فارس و كشور مجارستان، گفت: در زمينه توريسم ميان فارس و مجارستان ارتباطات بيشتري مي توان برقرار كرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در اين ديدار رئيس مجلس مجارستان با بيان اين كه پس از برجام، ايران مي تواند جاي خود در سطح جهان بازيابد، افزود: دولت مجارستان معتقد است ايران نقش برجسته اي در اين منطقه ايفا مي كند و با ارتباط با كشورهاي اروپايي قوي تر شده و نقش مهم تري داشته باشد.

لازلو كوور با تاكيد بر اين كه ايران كشور بزرگي است، اظهار داشت: بايد در كنار ارتباط دولت ها، استان هاي دو كشور هم ارتباط خود را آغاز كنند و يكي از راه هاي آن ايجاد خواهرخواندگي ميان شهرهاي دو كشور است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین