جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دومین اکو پارک فارس درگراش ایجاد گردید

 دومین اکوپارک (دریاچه مصنوعی) استان فارس در پارک شهرگراش ایجاد شد. به گزارش میلادلارستان، هرمزی سخنگوی شورای اسلامی گراش  دراین زمینه اظهار داشت: نخستین  اکوپارک(دریاچه مصنوعی) استان در شهرک صدرای…

 دومین اکوپارک (دریاچه مصنوعی) استان فارس در پارک شهرگراش ایجاد شد. به گزارش میلادلارستان، هرمزی سخنگوی شورای اسلامی گراش  دراین زمینه اظهار داشت: نخستین  اکوپارک(دریاچه مصنوعی) استان در شهرک صدرای شیراز ایجاد و مورد بهره یرداری قرار گرفته ودریاچه مصنوعی گراش نیز با الگوبرداری از اکوپارک شهرک صدرا و باهزینه ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری گراش احداث گردیده است.

وی درقبال استقبال بی شائبه شهروندان و نیز مردم شهرهای همجوار از پارک شهر و اکوپارک گراش، زمان افتتاح رسمی این طرح را بعد از اربعین حسین (ع) اعلام نموده و افزود : باعنایت به وسعت پارک شهر گراش برآنیم که در آینده نزدیک، ایجاد پارک ترافیک نیز به منظور فرهنگ سازی و بهینه نمودن فرهنگ ترافیک در بین مردم اجرایی نماییم. وی مهمترین اهداف ایجاد پارک ترافیک درگراش را آشنا نمودن  کودکان، نوجوانان و جوانان با علائم هشداری، اخباری و بازدارنده  راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و عنوان نمود: دراین پارک، کلیه علائم راهنمایی و رانندگی نصب میشود تا بازدیدکنندگان از سنین کودکی با این موضوع آشنا شوند.

وی همچنین به تعریض خیابان امام (ره) بعنوان نخستین خیابان احداثی دراین شهر که درسال ۵۴ احداث گردیده است اشاره کرده و خاطرنشان کرد: با استقرار اکثر اماکن تجاری و بانکها و موسسات مالی دراین خیابان، در صدد هستیم با کاهش از عرض جداول موجود نسبت به تعریض این خیابان اقدام نماییم . شایان ذکراست که عملیات تعریض این مسیر و نیز بهسازی پیاده رو های آن از چندماه پیش توسط شهرداری  آغاز و همچنان ادامه دارد.

 گراش -خبرنگار قاسم ایزدیان               

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین