پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

12مشکلی که فیشوری ها خواستار حل آن هستند…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستای فیشور از بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستای فیشور از بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ،محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و جمعی از روسای ادارات شهرستان به روستای فیشور از بخش اوز لارستان سفر کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات این روستا آشنا شد.

در ابتدای این دیدار شیخ حنیفی امام جمعه فیشور به ایراد سخن پرداخت.سپس شاکر عبدی رییس شورای اسلامی فیشور اقدامات  انجام شده توسط دولت و خیرین در فیشور را بیان کرد.

وی اهم این کارها را آبرسانی از سد سلمان فارسی، تاسیس خانه فرهنگ ، کتابخانه ، درمانگاه شبانه روزی ، سالن سرپوشیده ورزشی،سالن آمفی تاتر، واگذاری ۱۰۳ هکتار زمین جهت پارک جنگلی،رفع تصرف زمین،ایجاد فضای سبز به متراژ ۳۰ هزار متر مربع، افزایش محدوده و الحاق به طرح هادی به متراژ ۲۰ هکتار ،نامگذاری معابر،حفر ۴ کیلومتر کانل فیبر نوری ،ایجاد فضای ورزشی به متراژ ۵ هزار متر مربع ،گاز رسانی به فیشور ، احداث میدان میوه و تره بار ،ساخت ساختمان دهیاری و شورای اسلامی فیشور،ایجاد شهرک و راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب،اختصاص ۶ هکتار زمین جهت مکانهای تفریحی ورزشی برای جوانان،واگذاری ۱۱ هکتار زمین جهت بناهای عام المنفعه ،تعریض خیابانها و معابر و غیره بیان کرد. عبدی همچنین اهم مشکلات و نیازمندی های این روستا را:

  1. نبود نمایندگی ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) با وجود ۱۲۸ مددجو
  2. تامین آب جهت احداث پارک جنگلی
  3. ساماندهی منازل ساخته شده در خارج از طرح
  4. افزایش محدوده و الحاق طرح زمین های مالکین به طرح هادی
  5. بهسازی و آسفالت کوچه ها
  6. احیاء چاه علی آباد
  7. احداث راه فیشور به حسین آباد
  8. اصلاح شبکه داخلی آب
  9. اتمام بولوار از نیروگاه به سمت محلچه
  10. عدم وجود نیروی انسانی در شورای حل اختلاف فیشور
  11. تخصیص اعتبارات دو در صد نفت و گاز به روستا
  12. حل معضل فضا های سبز لحاظ شده در طرح هادی که بالاتر از میزان سرانه فضای سبز می باشد

عنوان نمود.

محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز هم در سخنانی با بیان اینکه برای آماده سازی ۱۲ هکتار زمین جهت ساخت مسکن جوانان فیشور ، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است؛از همگان خواست که ساخت منزل خود را در شهرک فیشور آغاز نمایند و از ساخت مسکن در زمین های خارج از طرح جدا خودداری نمایند.

 زائری رییس بنیاد مسکن لارستان هم گفت:تاکنون در این روستا تعداد ۱۵۷۶ جلد سند منازل با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک لارستان صادر گردیده است. وی با بیان اینکه در این روستا دو شهرک برای ساخت مسکن جوانان طراحی گردیده است؛ گفت:تاکنون ۳۱۷ قطعه زمین جهت افراد واجد شرایط و فاقد مسکن واگذار شده است که این افراد یکسال و نیم فرصت دارند که منازل خود را بسازند و در ادامه همان مقدار تمدید خواهد شد و در نهایت اگر در طول این سه سال ساخت و سازی توسط فرد صورت نگیرد، زمین مورد نظر پس گرفته و به فرد دیگری واگذار خواهد شد. رییس بنیاد مسکن لارستان مبلغ وام جهت ساخت مسکن روستایی را ۲۰ میلیون تومان اعلام نمود.وی از خیرین هم خواست که برای ساخت مسکن محرومین و مستضعفین توسط بنیاد مسکن وجه نقد خود را به حساب ۱۰۰ امام واریز نمایند.

جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی حضور مسئولین در مناطق روستایی و بررسی مسائل و مشکلات مردم ، را از وظایف خود و مسئولین شهرستان دانست. وی؛ هدف از این بازدیدها را بررسی مشکلات مردم روستایی عنوان و اضافه کرد: با بررسی های انجام شده در سطح روستاها برنامه ریزی هایی در راستای حل این مشکلات و درخواست ها انجام می شود

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “12مشکلی که فیشوری ها خواستار حل آن هستند…”

  1. مونا گفت:

    ان شا الله با همت و فعال عضو فعال شورا خانم فاطمه گل حقیقت همه مشکلات حل میشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین