جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
فرمانده سپاه لارستان خبر داد

فعالیت 45 هزار بسیجی در لارستان

میلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان، گفت: در شهرستان لارستان ۴۵ هزار نفر بسیجی در قالب ۱۶۱ پایگاه مقاومت در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه لارستان، گفت: در شهرستان لارستان ۴۵ هزار نفر بسیجی در قالب ۱۶۱ پایگاه مقاومت در حال فعالیت هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ تجمع بزرگ مدافعان حرم و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امروز با حضور پرشور بسیجیان، خانواده های معظم شهدا، پاسداران این شهرستان و همراهی مسئولان شهرستانی در مسجد جامع شهر لار برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در این آئین با تبریک هفته بسیج و تقدیر از تلاشهای بدون چشم داشت بسیجیان در عرصه های مختلف، اظهار داشت: در شهرستان لارستان ۴۵ هزار نفر بسیجی در قالب ۱۶۱ پایگاه مقاومت در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تا به امروز ۳۰۰ برنامه فرهنگی توسط بسیجیان همیشه در صحنه لارستان بزرگ به اجرا در آمده است، افزود: این در حالی است که فقط ۱۲۰ مورد از این برنامه ها مصوب سازمان بوده و مابقی آن بصورت خودجوش توسط بسیجیان به اجرا در آمده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این تجمع از نماهنگ «حریم عشق» که به مناسبت هفته بسیج در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است در حضور عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیمای کشور و سیدتقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس رونمایی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین