پنج شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلزاکاران جنوب فارس در لارستان گردهم آمدند

جلسه ستاد بهبود تولیدات گیاهی به منظور بررسی مسائل و مشکلات کشت کلزا در سالن جلسات معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

جلسه ستاد بهبود تولیدات گیاهی به منظور بررسی مسائل و مشکلات کشت کلزا در سالن جلسات معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی لارستان در این جلسه که با حضور صادقی معاونت بهبود تولیدات گیاهی، عباسی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، ابراهیمی مدیر ترویج، کارشناسان ستادی سازمان و مدیران و کارشناسان شهرستان های لارستان، گراش، خنج، لامرد و مهر برگزار می شد، ابتدا مدیران شهرستان های منطقه ۵ گزارشاتی از کشت کلزا و روند انجام کار در سال جاری و مقایسه با سال گذشته ارائه دادند.

در ادامه کارشناس صندوق بیمه در مورد بیمه رایگان کلزا، کارشناس بانک کشاورزی در مورد تسهیلات بانکی به کلزا کاران، کارشناس اداره غله در مورد خرید و بازرگانی این محصول و کارشناس سازمان تعاونی روستایی در خصوص تامین نهاده های شیمیایی و بذر مطالبی بیان کردند.

سپس مدیریت های زیر مجموعه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان به تناسب حوزه کاری خود در رابطه با کشت کلزا سخنانی بیان کردند. در پایان صادقی معاونت بهبود تولیدات گیاهی به جمع بندی مطالب و ارائه راهکار های کاربردی در خصوص بهبود کشت پایدار محصول کلزا پرداخت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین