چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح میدان تره بار لارستان در هفته وقف

 مديركل اوقاف و امور خيريه فارس از افتتاح میدان تره بار لارستان در هفته وقف خبر داد. حجت‌الاسلام سيد عباس موسوي  در سخنانی گفت: فارس بیش از ۲۰۰ هزار رقبه…

 مديركل اوقاف و امور خيريه فارس از افتتاح میدان تره بار لارستان در هفته وقف خبر داد. حجت‌الاسلام سيد عباس موسوي  در سخنانی گفت: فارس بیش از ۲۰۰ هزار رقبه و یك هزار و ۴۰۸ بقعه متبركه دارد و طی یكسال گذشته بیش از ده‌ها میلیارد تومان در حوزه‌های اجتماعی‌، فرهنگی و مذهبی از محل عواید موقوفات در اين استان هزینه شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه امسال هفته وقف تبدیل به دهه وقف شده است، به تشریح برنامه‌های دهه وقف در سال جاری در این استان پرداخت و گفت: امسال از ۷ تا ۱۶ آذرماه به‌نام دهه وقف نام‌گذاری شده است كه در این راستا برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

موسوی، برگزاری همایش «لبیك یا رسول‌الله(ص)» در روز دوشنبه، ۸ آذرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر مكرم اسلام(ص) در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی «همه واقف باشیم»، برگزاری نشست‌های صنفی اصناف و بازاریان، كسبه و فرهیختگان، عیادت از بیماران بیمارستان‌های موقوفه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و مجتمع مسكونی رضوان و میدان تره بار لارستان، كلنگ‌زنی پروژه مجتمع ۳۲۰ واحدی موقوفه عبدالحمید قصردشتی و ۴ پروژه تجاری مسكونی موقوفه میرزا فتح‌العلی خان صاحبدیوان، رونمایی از وقف‌نامه‌های جدید حاج حسن كاظمی شیرازی، اعزام ۱۷۰ مبلغ دینی از قم و ۲۰۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف فارس را از جمله برنامه‌های هفته وقف در سال جاری برشمرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ايسنا، همه ساله و با هدف ترويج سنت حسنه وقف، روزهاي ۲۷ صفر تا ششم ربيع‌الاول، به‌عنوان دهه وقف نام‌گذاري شده و برنامه‌هاي مختلفي در سطح ملي و استاني اجرا مي‌شود.

عکس:» آرشیو

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین