دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با حضور مسوولان محلی صورت گرفت

برگزاری مراسم افتتاحیه اردوی تیم ملی تنیس روی میز در لارستان

طی آیینی با حضور مسوولان و ورزشکاران مراسم افتتاحیه اردوی تیم ملی در لارستان برگزار شد.

طی آیینی با حضور مسوولان و ورزشکاران مراسم افتتاحیه اردوی تیم ملی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عصر روز دوشنبه ۲ آذرماه جاری آیین افتتاحیه اردوی تیم ملی تنیس روی میز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، ورزشکاران، خیرین و ۱۳ نفر از بازیکنان تیم ملی این رشته در سالن شهدا شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، رییس اداره ورزش و جوانان  لارستان در سخنان کوتاهی ضمن خوش آمدگویی به اعضا و مربیان تیم ملی از حسن انتخاب آنها تشکر کرد و اظهار داشت: از عوامل فراهم کننده این میزبانی به ویژه خیرین و اعضای هیئت تنیس لارستان که تلاش خود را  برای این مهم داشتند، تشکر می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد هیئت های ورزشی لارستان نیز بیش از پیش رشد کنند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان پس از خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک هفته وحدت، گفت: هفته وحدت عاملی برای همبستگی و همزبانی  کل کشور جهت رسیدن مردم به اهداف عالیه اسلام دانست.

وی از رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، هیئت تنیس روی میز، روسای دانشگاهها و خیرین شهرستان و کسانی که برای انجام این مهم تلاش کرده اند تشکر کرد.

جلیل حسنی از مسئولین شهرستان خواست که با ایجاد امکانات لازم ضمینه آرامش افراد تیم ملی را فراهم کنند.

معاون استاندار فارس در ادامه با اشاره به  آوازه عطوفت و غنای فرهنگی و اقتصادی لارستان در سراسر کشور، افزود: مردمان این خطع هم در لارستان و هم در استانهای دیگر و حتی در کشورهای حاشیه خلج فارس منشا خیر و برکت بوده اند.

وی لارستان را اولین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران معرفی کرد و گفت: مردم لارستان از لحاظ فرهنگی و مذهبی و ارزشی برای  کشور مایه خیر و برکت بوده اند.

فرماندار ویژه لارستان ورزش را یکی از اولویتهای اساسی خود و مردم دانست و ابراز امیدواری کرد این برنامه و برنامه های دیگر فدراسیون تنیس روی میز برای اعضای تیم ملی باعث اعتلای بیشتر آنان و عزت برای کشور شود.

وی اعضای تیم ملی را مردان عمل در عرصه ورزش معرفی کرد و از مسولین خواست ورزش را در نهاد خود شکوفا کنند و باعث شکوفایی و رشد فکری خود و کشور شوند.

حسنی در پایان از فدراسیون تنیس روی میز ایران بخاطر ایجاد زمینه های تشکیل این اردو در لار تشکر کرد.

مقیمی از اعضای هیئت رییسه تنیس روی میز شهرستان لارستان نیز در سخنانی تعداد اعضای تنیس روی میز لار را بیش از  ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۰ نفر نوجوانان و نونهالان هستند که اخیرا یکی از نونهالان لارستانی به تیم ملی نونهالان دعوت شده است.

وی از لطف الله نسب سرمربی تیم ملی خواست تا بیش از پیش به اعضای تیم لارستان نگاه مثبت تری داشته باشد.

پایان بخش برنامه معرفی اعضای تیم ملی توسط سرمربی این تیم و شروع تمرینات توسط اعضا در محل سالن تربیت بدنی شهرستان در حضور حاضران بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین