دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار ویژه لارستان درخصوص بانوان اوز چه گفت؟

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با بانوان اوز گفت:مشارکت و حضور زنان در اوز همپا با آقایان و  همراه با شعور و آگاهی و فرهنگ غنی است….

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با بانوان اوز گفت:مشارکت و حضور زنان در اوز همپا با آقایان و  همراه با شعور و آگاهی و فرهنگ غنی است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جمع بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی اوز در محل فرمانداری اظهار داشت:بانوان این منطقه به حمدا… دارای حس مسئولیت اجتماعی بسیار بالایی هستند و آنچنان در موضوعات مختلف جامعه خودشان را سهیم می دانند که همه هزینه های مربوطه را متقبل می شوند تا به آن هدف خودشان ، که مشارکت و تأثیرگذاری در جامعه هست؛ برسند.

حسنی اظهار داشت: آنچه که در بخش اوز واقعاً ملاحظه شده است مشارکت و حضور زنان در حوزه های مختلف علمی و دانشگاهی و مشارکت آنها در دیگر عرصه ها است و این مهم به مراتب اگر بیشتر از آقایان نباشد، کمتر نیست. بخصوص من می بینم که این حضورشان همراه با شعور و آگاهی و فرهنگ غنی است وحتی همین جمع ۲۰ نفره بانوان حاضر در این نشست، در کارهای مدیریتی و در تمامی عرصه ها بخصوص در مسائل علمی، فرهنگی، سرمایه گذاری، رسانه، صنایع دستی، کارآفرینی، شورا، ورزش، استاد دانشگاه،فرهنگی، معلم، فن آوری، گردشگری، اقتصادی، کتاب و کتابخوانی و غیره می درخشند.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این پتانسیل خوبی است و این نشان از فرهنگ و شعور و آگاهی بانوان اوزی هست و در کل در منطقه لارستان بزرگ مشارکت و حضور زنان در عرصه های مختلف نمود عینی دارد و در همه ی زمینه ها تخصص دارند و این جای بسی افتخار است.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد:وقتی مشاهده می کنیم که چنین مردمی دارای حس مسئولیت اجتماعی بالایی هستند، وظیفه ما را سنگین تر می کند که بیشتر به شهرها و روستاها سرکشی کنیم و حضور پیدا نماییم و توان خود را در راستای رفع مشکلات مردم بخصوص جامعه بانوان بکار بگیریم.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت مالی که همه در جریان آن هستید نمی توانیم تمامی درخواست های بانوان را مرتفع نماییم، اما هر جا که دستمان باز باشد و هر جا اختیارات و محدودیت های قانونی به ما اجازه دهد،کوتاهی نمی کنیم و امیدواریم در سال جاری وضعیت اعتبار دولت بهتر شود و ما بتوانیم با استفاده از اعتباراتی که برای شهرستان در نظر گرفت می شود ، متناسب با آن حوزه هایی را که می بینیم فعال تر هستند و مشارکت دارند، حمایت بیشتری نماییم تا بازدهی سریعتر انجام بگیرد و در این راستا بانوان و زنان فعال و مشارکت جوی لارستان در اولویت قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: انشاءاله در فرصت های بعدی سعی می کنیم در شهر اوز حضور یابیم، تا بتوانیم با هماهنگی و همکاری هم ایده های شما بانوان را عملیاتی کنیم و تا آنجائی که قانون اجازه دهد این نظرات و پیشنهادات را که ارائه کرده اید؛ اجرایی نماییم.

حسنی در پایان سخنانش افزود: انشااله با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری جلسات و نشست هایی را برگزار می کنیم تا خروجی خوبی داشته باشد و برای توانمندساری هر چه بیشتر این قشر معظم از جامعه و با یک برنامه زمان بندی شده و در یک موضوع خاصی بحث و تبادل نظر می کنیم و این مهم بایستی ساماندهی شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین