پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تصاویر/ جشن میلاد دو نور با سخنرانی نائب رئیس مجلس نهم در لار

  عکس: محمد پاسیار

img_4890

img_4896

img_4898

img_4902

img_4908

img_4917

img_4922

img_4928

img_4937  img_4963

img_4967

img_4960

عکس: محمد پاسیار

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تصاویر/ جشن میلاد دو نور با سخنرانی نائب رئیس مجلس نهم در لار”

  1. لطفا منتشر شود گفت:

    حجت السلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلار، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت با تشریح اهمیت وحدت در جهان اسلام و نقش آن در استیفای حقوق امت اسلامی، لازمه اقامه دین را وحدت و همدلی دانست و گفت: در جامعه ای که اختلاف باشد نمی شود در آن اقامه دین کرد و این امر موجب آفات در جامعه اسلامی خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان، خطیب نماز جمعه لار، راه گرفتن حقوق خود در عرصه بین المللی را «وحدت» دانست و تصریح کرد: نزاع در جامعه اسلامی موجب سست و بی اثر شدن آن و از بین رفتن هیبت جامعه اسلامی خواهد شد و نباید به مقدسات یکدیگر توهین کرد و اگر نقدی است باید در مراکز علمی مورد بررسی قرار گیرد.

    این عالم دینی ضمن تبریک ۲۷ آذر به عنوان روز «وحدت حوزه و دانشگاه»، منظور از وحدت را تکیه بر اشتراکات دینی از قبیل خدا، پیامبر، قبله و کتاب دانست و در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: وظیفه مراکز علمی و نخبگان احساس مسئولیت بیشتر برای تحقیق در زمینه پیدا کردن راهکارها جهت تحقق وحدت در بین امت اسلامی است.

    موسوی خرم با انتقاد از سخنان وقیحانه نخست وزیر انگلستان، در پاسخ تصریح کرد: مسئولان انگلیس باید بدانند دوران بی بصیرتی در منطقه و تعیین تکلیف برای ایران تمام شده است و منادی مکتب اهل بیت [جمهوری اسلامی ایران] به رهبری ولایت فقیه در منطقه حضور دارد و آنان برای درک جایگاه و اقتدار ایران لازم است داستان ملوانان انگلیسی که به دست ایرانیان تحقیر شدند را مرور کنند و بدانند که این ایران با ایران دوران پهلوی متفاوت است چراکه تفکر نصرت اهل بیت و شعار هیهات مناالذله حاکم بر آن است.

    امام جمعه لارستان در پایان از همه کسانی که در برپایی جشن با شکوه هفته وحدت نقش داشتند به ویژه بخشداران و علمای اهل سنت و شیعه تقدیر و تشکر نمود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین