پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24
در دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور صورت می گیرد

عزم راسخ تیم شهیدچمران لارستان برای کسب عنوان قهرمانی

میلاد لارستان: هندبالیست‌های لارستانی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان کشور بدون پذیرش حتی یک شکست به قهرمانی دور رفت دست یافتند، و مصمم به حفظ این رده تا پایان رقابت‌ها هستند.

هندبالیست‌های لارستانی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان کشور بدون پذیرش حتی یک شکست به قهرمانی دور رفت دست یافتند، و مصمم به حفظ این رده تا پایان رقابت‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، تیم هندبال بانوان این شهرستان که حضور موفق و قدرمندانه‌ای در دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور داشتند، مانند سایر تیم‌ها به تعطیلات نیم‌فصل رفته‌اند تا با بازیابی نیرو و مرور فن‌ها خود را برای بازی‌های حساس دور برگشت آماده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های فدراسیون هندبال، در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی آماده می‌کنند در هفتمین اردوی تیم ملی که از ۳۰ آذرماه به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های زنان کشور نیز پس‌ازاین اردو از ۱۰ دی‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود که تیم صدرنشین شهید چمران لارستان به مصاف تیم رده چهارمی هدف پویان جوان قم می‌رود که تیم لارستانی توانسته است در هفته نخست از دور رفت با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ در خانه حریف بر آن‌ها غلبه کند.

تا پایان نیم‌فصل نخست تیم شهید چمران لارستان با کسب ۱۲ امتیاز و بدون قبول حتی یک شکست در رده نخست و تیم هدف‌پویان جوان قم با ۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در هفته دوم استراحت داشتند، در هفته سوم با نتیجه ۳۶ بر ۱۹ برابر میزبان خود هیأت البرز به پیروزی پرگل دست یافتند، در هفته چهارم در اصفهان با نتیجه ۳۰ بر ۱۶ حریف نام‌دار خود یعنی فولاد سپاهان این شهر را شکست دادند، در هفته پنجم در شهر بم مقابل شهرداری این شهر با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به برتری رسیدند، در هفته ششم نیز در لارستان با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ مدافع عنوان قهرمانی تأسیسات دریایی تهران را با شکست بدرقه کردند.

دختران هندبالیست لارستانی که به‌عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت دارند، توانستند در هفته پایانی دور رفت با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ برابر تیم قدرتمند ذوب‌آهن به برتری برسند.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان نیم‌فصل این دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شاگردان ناهید غارسی در تیم شهید چمران لارستان با کسب شش پیروزی، بدون باخت، ۱۸۰ گل زده، ۱۲۶ گل خورده، تفاضل گل ۵۴ و با ۱۲ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارد تا در نخستین بازی از هفته هفتم دور برگشت در لارستان میزبان تیم هدف پویان جوان قم باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین