جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

تجلیل ازفعالیتهای فرهنگی هنری مدیر گالری بهار

به همت محمد زارع  مسئول بنیاد لارشناسی، طی مراسمی باحضور فیاض پور معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش لارستان، قناعت پور مدیر مرکز رشد و فناوری، شجاعی مشاورفرماندار، تعدادی از خواهران…

به همت محمد زارع  مسئول بنیاد لارشناسی، طی مراسمی باحضور فیاض پور معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش لارستان، قناعت پور مدیر مرکز رشد و فناوری، شجاعی مشاورفرماندار، تعدادی از خواهران و برادران هنرمند و دوستداران هنر، ازخدمات فرهنگی هنری مریم بهارستانی، تقدیرشد.

به گزارش میلادلارستان  دراین مراسم که شب گذشته در محل گالری بهار برگزار گردید، ابتدا سیدعلی هاشمیان با تفأل بر اشعار حافظ، آوازی را در دستگاه ماهور اجرا نمود.

photo_2016-12-21_07-19-37

بعد از آن محمدزارع مسئول بنیادلارشناسی اظهار داشت : سالهاست که شاهد کوشش وجوشش این بانوی  هنرمند درعرصه های مختلف فرهنگی هنری همچون تئاتر،موسیقی،نقاشی و…هستیم، به همین دلیل امشب رابهانه قرار دادیم تا دراین جمع، پاس بداریم حرمت تلاش وپشتکار وخلاقیت ایشان درعرصه ی پر رمز و راز آموزش و پرورش هنر و هنرمند و تربیت استعدادهای هنری این آب وخاک. مسعودشجاعی نیز به نمایندگی از طرف جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان لوح تقدیری رابه بهارستانی اهدا نمود.

بهارستانی نیز در ادامه  به نقش  سازنده و حمایتهای خانواده ،همراهی و راهنماییهای هنرمند پیشکسوت سیدعلی هاشمیان و همدلی و همکاری سایر هنرمندان در این فعالیتها اشاره نمود و ازآنان تشکرکرد.

photo_2016-12-21_07-19-58

خبرنگار:عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین