یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

گروه مصباح الهدی برگزیده جشنواره کشوری ترنم بیداری

شب آیین پایانی سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور به میزبانی شهر شیراز برگزار شد. در این رویداد موسیقایی که با عنوان «ترنم بیداری» در تالار حافظ…

شب آیین پایانی سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور به میزبانی شهر شیراز برگزار شد. در این رویداد موسیقایی که با عنوان «ترنم بیداری» در تالار حافظ و با حضور معاون فرهنگی سپاه کشور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع عالی بسیج، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و معاون پشتیبانی سپاه فجر فارس برگزار شد، هیئت داوران در بخش برگزیدگان موسیقی پاپ جایزه نخست را به نوید نیک کار با قطعه «ای ایران» اهدا کرد.

همچنین در این بخش گروه های برگزیده معرفی شدند که  قطعه «سرزمین من» از محمد مهدی ساوه از استان تهران، استان خراسان رضوی با قطعه «لاله بدخشان» به هنرمندی خالق عزیزی، استان همدان با قطعه «شهید همدانی» از مهدی چناری، استان بوشهر با قطعه «وصال عشق» به هنرمندی حسین کشتکار بوشهری و استان تهران با قطعه «سرزمین من» اثری از محمدمهدی ساوه تقدیر شدند.

در بخش موسیقی سنتی ایرانی گروه نغمه ای افلاکی از استان لرستان مقام نخست، گروه ماهوری از استان آذربایجان شرقی و گروه های سرود نغمه از استان قزوین و نوبهار عاشقان از خراسان شمالی به طور مشترک جایزه سوم این جشنواره را کسب کردند.

بخش سرود سومین جشنواره ملی «ترنم بیداری» هم برگزیدگانی داشت که گروه کر صبا با قطعه «سربلند ای وطن» از استان خراسان رضوی به عنوان برترین گروه معرفی و گروه های سرود استان های مازندران، گلستان، فارس(لارستان) و بوشهر در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش موسیقی اقوام سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور گروه شاهو-دالاهو از استان کرمانشاه، گروه جولان، گروه سرود «ملانفس» از استان گلستان، گروه دف نوازان از استان کردستان و گروه سرود تبار از کهکیلویه و بویراحمد برگزیده اعلام شدند.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج از نیما زارع مسئول بسیج هنرمندان استان فارس، استاد جمشید جم خواننده یار دبستانی من و محسن محمدی جانشین دبیر اجرایی جشنواره تجلیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل ازمهر سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در شیراز برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گروه مصباح الهدی برگزیده جشنواره کشوری ترنم بیداری”

  1. ع گفت:

    عکس رو اشتباهی ننداختید احیانا”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین